Detalji
Udžbenik Osnove ekonomije 2 prikazuje osnovne značajke ponašanja potrošača i tržišnih struktura kako biste shvatili važnost i osjetljivost svih ekonomskih subjekata i njihovih međusobnih odnosa. Iz njega ćete saznati na koji način potrošači donose odluku o kupnji dobara i koji sve važni čimbenici utječu na takve odluke. Nastojat ćemo vam prikazati osnovne tržišne strukture i razlike koje nastaju na pojedinom tržištu ako je prisutan samo jedan proizvođač, nekolicina njih ili izuzetno velik broj proizvođača.
Također, Osnove ekonomije 2 detaljno obrađuje pojam bruto domaćeg proizvoda (BDP), te ćete saznati koja mu je važnost, kako se mjeri i zašto je iznimno važno pratiti kretanje te makroekonomske varijable. Posebnu pažnju u ovom udžbeniku posvetit ćemo ulozi države u kreiranju i provođenju makroekonomske politike zemlje. Upoznat ćemo osnovne makroekonomske politike (fiskalnu i monetarnu politiku), te institucije koje su zadužene za njihovo provođenje.