Detalji
Knjiga koja je pred vama je plod dugogodišnjeg autorovog bavljenja organizacijama i ljudima koji ih stvaraju i koji u njima rade. Naime, knjiga sublimira cjelokupno znanje autora o ponašanju ljudi u organizacijama i ono je rezultat istraživanja i konsaltinga tokom dvije decenije naučnog i profesionalnog rada. Štivo svojim sadržajem i stilom prati standarde uobičajene u svijetu za udžbenike pod istim naslovom. Kao takvo, može da se koristi kao literatura i nastavni materijal na osnovnim i master studijama menadžmenta, ali može da bude od koristi i ljudima u svijetu biznisa. Ono po čemu se ova knjiga izdvaja je veliki broj praktičnih preporuka kako da se ponašanje ljudi u organizacijama oblikuje na način koji će obezbediti više performanse same organizacije, ali i veće zadovoljstvo zaposlenih. Zato je knjiga korisna menadžerima svih nivoa i profila, a posebno menadžerima ljudskih resursa u preduzećima. Cilj organizacionog ponašanja jeste da razume ponašanje ljudi u organizacijama, da ga predvidi i, u meri u kojoj je to moguće, utiče na njega sa ciljem da se poboljšaju performanse organizacije i poveća zadovoljstvo njenih članova.