Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Organizaciono ponašanje

Organizaciono ponašanje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-867-478-075-6

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

V2240

Broj strana:

572

Težina:

946 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

35,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga koja je pred vama je plod dugogodišnjeg autorovog bavljenja organizacijama i ljudima koji ih stvaraju i koji u njima rade. Naime, knjiga sublimira cjelokupno znanje autora o ponašanju ljudi u organizacijama i ono je rezultat istraživanja i konsaltinga tokom dvije decenije naučnog i profesionalnog rada. Štivo svojim sadržajem i stilom prati standarde uobičajene u svijetu za udžbenike pod istim naslovom. Kao takvo, može da se koristi kao literatura i nastavni materijal na osnovnim i master studijama menadžmenta, ali može da bude od koristi i ljudima u svijetu biznisa. Ono po čemu se ova knjiga izdvaja je veliki broj praktičnih preporuka kako da se ponašanje ljudi u organizacijama oblikuje na način koji će obezbediti više performanse same organizacije, ali i veće zadovoljstvo zaposlenih. Zato je knjiga korisna menadžerima svih nivoa i profila, a posebno menadžerima ljudskih resursa u preduzećima. Cilj organizacionog ponašanja jeste da razume ponašanje ljudi u organizacijama, da ga predvidi i, u meri u kojoj je to moguće, utiče na njega sa ciljem da se poboljšaju performanse organizacije i poveća zadovoljstvo njenih članova.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x237
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga koja je pred vama je plod dugogodišnjeg autorovog bavljenja organizacijama i ljudima koji ih stvaraju i koji u njima rade. Naime, knjiga sublimira cjelokupno znanje autora o ponašanju ljudi u organizacijama i ono je rezultat istraživanja i konsaltinga tokom dvije decenije naučnog i profesionalnog rada. Štivo svojim sadržajem i stilom prati standarde uobičajene u svijetu za udžbenike pod istim naslovom. Kao takvo, može da se koristi kao literatura i nastavni materijal na osnovnim i master studijama menadžmenta, ali može da bude od koristi i ljudima u svijetu biznisa. Ono po čemu se ova knjiga izdvaja je veliki broj praktičnih preporuka kako da se ponašanje ljudi u organizacijama oblikuje na način koji će obezbediti više performanse same organizacije, ali i veće zadovoljstvo zaposlenih. Zato je knjiga korisna menadžerima svih nivoa i profila, a posebno menadžerima ljudskih resursa u preduzećima. Cilj organizacionog ponašanja jeste da razume ponašanje ljudi u organizacijama, da ga predvidi i, u meri u kojoj je to moguće, utiče na njega sa ciljem da se poboljšaju performanse organizacije i poveća zadovoljstvo njenih članova.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter