Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Odnosi s javnostima

Odnosi s javnostima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Najil Kurtić


ISBN:

9789-9958-673-33-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

M4434

Broj strana:

605

Težina:

920 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

40,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sadrži detaljan pregled svih relevantnih teorijskih i praktičnih aspekata komunikacija suvremenih organizacija sa stakeholderima (ciljnim skupinama).

U teorijskim poglavljima veoma pristupačno i funkcionalno su prezentirane sve relevantne znanstvene informacije o komunikacijskom ponašanju i komunikacijskim potrebama organizacija, upućenosti organizacija na razvijanje dobre volje i dobivanje podrške okruženja, kao i o procesima kreiranja javnog mišljenja (imagea, reputacije i brenda). Detaljno su i veoma razumljivo predstavljene recentne teorije odnosa s javnostima (uključivanja, persuazije, pridobijanja, dijaloga) i naglašene njihove praktične implikacije na PR kampanje i ukupno komunikacijsko ponašanje organizacija, odnosno njihovih profesionalnih komunikatora.

U prakseološkim poglavljima su metodično prezentirani modeli i metode strateškog planiranja komunikacija u funkciji ostvarivanja ukupnih i pojedinačnih organizacijskih poslovnih ciljeva i glavne metode i tehnike odnosa s javnostima. Detaljno su opisane (korak po korak) procedure i postupci pojedinih aktivnosti i priloženi obrasci primjenjivih instrumenata u odnosima s medijima, organiziranju događaja, kriznim odnosima s javnostima, lobiranju, upravljanju imidžom, reputacijom i brendom. Pri prezentiranju pojedinih tematskih cjelina autor se referira na primjere iz bosansko-hercegovačke prakse. Sva poglavlja su pokrivena pitanjima za studente, idejama za izradu diplomskih, magistarskih i doktorskih teza i opširnim pregledom recentne literature. Knjiga sadrži veoma bogat indeks pojmova i imena.

Iz sadržaja:

Pojmovno određenje, proces i funkcije odnosa s javnostima
Uvod u znanost o odnosima s javnostima
Recentne teorije odnosa s javnostima
Metode odnosa s javnostima: persuazija, dijalog, uključivanje, uokvirivanje
Odnosi s medijima
Upravljanje događajima
Lobiranje
Krizno komuniciranje
Online odnosi s javnostima
Strateško upravljanje odnosima s javnostima
Korporacijski identitet
Korporacijski imidž
Korporacijska reputacija
Brend

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2016
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Odnosi s javnostima autora prof. Dr. Najila Kurtića napisana na 605 stranica sadrži detaljan pregled svih relevantnih teorijskih i praktičnih aspekata komunikacija suvremenih organizacija sa stakeholderima (ciljnim skupinama). U teorijskim poglavljima veoma pristupačno i funkcionalno su prezentirane sve relevantne znanstvene informacije o komunikacijskom ponašanju i komunikacijskim potrebama organizacija, upućenosti organizacija na razvijanje dobre volje i dobivanje podrške okruženja, kao i o procesima kreiranja javnog mišljenja (imagea, reputacije i brenda). Detaljno su i veoma razumljivo predstavljene recentne teorije odnosa s javnostima (uključivanja, persuazije, pridobijanja, dijaloga) i naglašene njihove praktične implikacije na PR kampanje i ukupno komunikacijsko ponašanje organizacija, odnosno njihovih profesionalnih komunikatora. U prakseološkim poglavljima su metodično prezentirani modeli i metode strateškog planiranja komunikacija u funkciji ostvarivanja ukupnih i pojedinačnih organizacijskih poslovnih ciljeva i glavne metode i tehnike odnosa s javnostima. Detaljno su opisane (korak po korak) procedure i postupci pojedinih aktivnosti i priloženi obrasci primjenjivih instrumenata u odnosima s medijima, organiziranju događaja, kriznim odnosima s javnostima, lobiranju, upravljanju imidžom, reputacijom i brendom. Pri prezentiranju pojedinih tematskih cjelina autor se referira na primjere iz bosansko-hercegovačke prakse. Sva poglavlja su pokrivena pitanjima za studente, idejama za izradu diplomskih, magistarskih i doktorskih teza i opširnim pregledom recentne literature. Knjiga sadrži veoma bogat indeks pojmova i imena. Iz sadržaja: Pojmovno određenje, proces i funkcije odnosa s javnostima Uvod u znanost o odnosima s javnostima Recentne teorije odnosa s javnostima Metode odnosa s javnostima: persuazija, dijalog, uključivanje, uokvirivanje Odnosi s medijima Upravljanje događajima Lobiranje Krizno komuniciranje Online odnosi s javnostima Strateško upravljanje odnosima s javnostima Korporacijski identitet Korporacijski imidž Korporacijska reputacija Brend

Dodatne informacije

Izdavač University Press
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter