Detalji
Za sve one koji se žele upoznati sa sve popularnijom PR profesijom, ova knjiga predstavlja polaznu tačku. Širok uvid u nastanak PR-a čini knjigu mr. Emira Džambegovića obaveznom literaturom svih koji se bave komunikacijom ili jednostavno znaju koliko košta nepoznavati osnove u svijetu koji je uvijek spreman kazniti površnost. U knjizi su predstavljeni najznačajniji slučajevi u povijesti PR-a koji su oblikovali navike ljudi širom svijeta, razvoj struke u nauku, kao i sve relevantne teorije PR-a. Autor skreće pažnju na vrijednosti koje PR daje svakoj organizaciji, dok se zaključak nameće po sebi: ukoliko smatrate da, iskreno rečeno, nije bitno kako komunicirate - probajte nekomunicirati ili to činiti neprikladno, kako piše na svom blogu http://pr.blogger.ba/.
(knjiga.ba)
Rekli su o knjizi:
Žonglira li se informacijama? I, tko je taj mađioničar koji u globaliziranom medijskom svijetu, gdje se sve sazna isti čas kada se dogodi i gdje nema tajni, može žonglirati informacijama? Živimo u svijetu u kojem mnogi pokušavaju uspostaviti odnose s javnostima preko billboarda čime ljudska preporuka i odnos zapravo poprimaju novčanu vrijednost. kaže Emir Džambegović, autor ove vrijedne i korisne knjige, koja se bavi odnosima s javnostima na zanimljiv, ali vrlo temeljit i znanstveno dokumentiran način. Džambegović ukazuje na značajne aspekte razvoja odnosa s javnostima, ali ne bježi u akademsku zavjetrinu, nego se već od prve stranice polemički postavlja raspravljajući o valjanosti naziva odnosi s javnostima. Stoga je dobro pročitati Žongliranje informacijama koja je korisna kako onima koji vješto barataju informacijama, tako i onima koji samo nemoćno konzumiraju informacije ne razaznajući je li to vješto žongliranje ili istinita poruka.
prof. dr. Stjepan Malović
Sveučilište u Dubrovniku
U nizu radova koji su posljednjih godina objavljeni na temu odnosa s javnošću knjiga Emira Džambegovića se doima uistinu nesvakidašnjom i originalnom. On analizira povijesno iskustvo i začetak teorije jedne nove komunikološke discipline koja već uveliko daje obilježje komunikacijskim tokovima u svijetu, pa i u našoj zemlji. Za razliku od mnogih istraživača PR-a koji odnose s javnošću posmatraju kroz njihovu praktičnu, zanatsku, dimenziju, Džambegović postavlja hipotezu, da je riječ o samostalnoj struci koja ima svoju povijest, svoj predmet istraživanja, svoje naučne ciljeve i specifične metode djelovanja.
Prof. Dr. Šemso Tucaković
univerzitet u Sarajevu
Društva koja nemaju demokratsku tradiciju, već demokratiju žive kao traumu i kao pijacu, PR nerijetko poistovjećuju sa propagandom, odnosno, salonom za javno uljepšavanje. Knjiga Emira Džambegovića ima intenciju da kultivira i obrazuje ova naslijeđa jednodimenzionalne prošlosti, utoliko što, kroz povijest i teoriju, objašnjava da je PR samo posao koji olakšava komunikaciju na opću korist društva. PR-ovci se tu nalaze kao amortizeri koji nastoje posredovati između novinara i organizacije za koju rade. Plasirati pravu informaciju u pravo vrijeme zahtjeva upravo žonglersku spretnost, a u našim uvjetima i nešto više, budući da valja žonglirati preko prepona totalitarne prošlosti. Džambegovićevu knjigu doživljavam kao važan iskorak u borbi za opće znanje o ulozi medija u oblikovanju naše stvarnosti, na dva načina - kroz prizmu povijesti, koja često teži da se ponavlja, i teorije - koja nam nastoji pojasniti obrasce koji se ponavljaju.
Mr.sci. Fatmir Alispahić
šef Sektora za informisanje Općine Tuzla (1993-2003), publicista
Knjiga Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama Emira Džambegovića je vrijedno, zahtjevno, ali i jedinstveno djelo u kojem je autor na znanstveno utemeljenim postavkama govori o povijesti, ali i teorijskom aspektu odnosa s javnošću. Knjiga nije pisana za nas PR praktičare, ali će nam svakako biti od velike pomoći, jer moramo poznavati prošlost da bi znali kako ćemo se ponašati u budućnosti. To je jasno jer ne možemo biti PR praktičari ako ne znamo što su to odnosi s javnošću, što rade i koji su zadaci i modeli PR-a. Ovu knjigu bih preporučio svima koji se bave, ali i onima koji se namjeravaju baviti odnosima s javnošću. Ovo djelo na poseban način je veliki doprinos razvoju PR-a u javnom sektoru u Bosni i Hercegovini, jer autor afirmira rad, kao i položaj PR djelatnika kojemu je mjesto u vrhovnom menadžmentu organizacije. Stoga ovu knjigu preporučujem i svojim kolegama u jedinicama lokalne samouprave i u neprofitnom sektoru.
Drago Martinović, PR savjetnik načelnika općine Široki Brijeg