Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama

Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-890-45-1

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

N1992

Broj strana:

149

Težina:

593 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

19,90 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Za sve one koji se žele upoznati sa sve popularnijom PR profesijom, ova knjiga predstavlja polaznu tačku. Širok uvid u nastanak PR-a čini knjigu mr. Emira Džambegovića obaveznom literaturom svih koji se bave komunikacijom ili jednostavno znaju koliko košta nepoznavati osnove u svijetu koji je uvijek spreman kazniti površnost. U knjizi su predstavljeni najznačajniji slučajevi u povijesti PR-a koji su oblikovali navike ljudi širom svijeta, razvoj struke u nauku, kao i sve relevantne teorije PR-a. Autor skreće pažnju na vrijednosti koje PR daje svakoj organizaciji, dok se zaključak nameće po sebi: ukoliko smatrate da, iskreno rečeno, nije bitno kako komunicirate - probajte nekomunicirati ili to činiti neprikladno, kako piše na svom blogu http://pr.blogger.ba/.
(knjiga.ba)

Rekli su o knjizi:
Žonglira li se informacijama? I, tko je taj mađioničar koji u globaliziranom medijskom svijetu, gdje se sve sazna isti čas kada se dogodi i gdje nema tajni, može žonglirati informacijama? Živimo u svijetu u kojem mnogi pokušavaju uspostaviti odnose s javnostima preko billboarda čime ljudska preporuka i odnos zapravo poprimaju novčanu vrijednost. kaže Emir Džambegović, autor ove vrijedne i korisne knjige, koja se bavi odnosima s javnostima na zanimljiv, ali vrlo temeljit i znanstveno dokumentiran način. Džambegović ukazuje na značajne aspekte razvoja odnosa s javnostima, ali ne bježi u akademsku zavjetrinu, nego se već od prve stranice polemički postavlja raspravljajući o valjanosti naziva odnosi s javnostima. Stoga je dobro pročitati Žongliranje informacijama koja je korisna kako onima koji vješto barataju informacijama, tako i onima koji samo nemoćno konzumiraju informacije ne razaznajući je li to vješto žongliranje ili istinita poruka.
prof. dr. Stjepan Malović
Sveučilište u Dubrovniku

U nizu radova koji su posljednjih godina objavljeni na temu odnosa s javnošću knjiga Emira Džambegovića se doima uistinu nesvakidašnjom i originalnom. On analizira povijesno iskustvo i začetak teorije jedne nove komunikološke discipline koja već uveliko daje obilježje komunikacijskim tokovima u svijetu, pa i u našoj zemlji. Za razliku od mnogih istraživača PR-a koji odnose s javnošću posmatraju kroz njihovu praktičnu, zanatsku, dimenziju, Džambegović postavlja hipotezu, da je riječ o samostalnoj struci koja ima svoju povijest, svoj predmet istraživanja, svoje naučne ciljeve i specifične metode djelovanja.
Prof. Dr. Šemso Tucaković
univerzitet u Sarajevu

Društva koja nemaju demokratsku tradiciju, već demokratiju žive kao traumu i kao pijacu, PR nerijetko poistovjećuju sa propagandom, odnosno, salonom za javno uljepšavanje. Knjiga Emira Džambegovića ima intenciju da kultivira i obrazuje ova naslijeđa jednodimenzionalne prošlosti, utoliko što, kroz povijest i teoriju, objašnjava da je PR samo posao koji olakšava komunikaciju na opću korist društva. PR-ovci se tu nalaze kao amortizeri koji nastoje posredovati između novinara i organizacije za koju rade. Plasirati pravu informaciju u pravo vrijeme zahtjeva upravo žonglersku spretnost, a u našim uvjetima i nešto više, budući da valja žonglirati preko prepona totalitarne prošlosti. Džambegovićevu knjigu doživljavam kao važan iskorak u borbi za opće znanje o ulozi medija u oblikovanju naše stvarnosti, na dva načina - kroz prizmu povijesti, koja često teži da se ponavlja, i teorije - koja nam nastoji pojasniti obrasce koji se ponavljaju.
Mr.sci. Fatmir Alispahić
šef Sektora za informisanje Općine Tuzla (1993-2003), publicista

Knjiga Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama Emira Džambegovića je vrijedno, zahtjevno, ali i jedinstveno djelo u kojem je autor na znanstveno utemeljenim postavkama govori o povijesti, ali i teorijskom aspektu odnosa s javnošću. Knjiga nije pisana za nas PR praktičare, ali će nam svakako biti od velike pomoći, jer moramo poznavati prošlost da bi znali kako ćemo se ponašati u budućnosti. To je jasno jer ne možemo biti PR praktičari ako ne znamo što su to odnosi s javnošću, što rade i koji su zadaci i modeli PR-a. Ovu knjigu bih preporučio svima koji se bave, ali i onima koji se namjeravaju baviti odnosima s javnošću. Ovo djelo na poseban način je veliki doprinos razvoju PR-a u javnom sektoru u Bosni i Hercegovini, jer autor afirmira rad, kao i položaj PR djelatnika kojemu je mjesto u vrhovnom menadžmentu organizacije. Stoga ovu knjigu preporučujem i svojim kolegama u jedinicama lokalne samouprave i u neprofitnom sektoru.
Drago Martinović, PR savjetnik načelnika općine Široki Brijeg

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x295
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Za sve one koji se žele upoznati sa sve popularnijom PR profesijom, ova knjiga predstavlja polaznu tačku. Širok uvid u nastanak PR-a čini knjigu mr. Emira Džambegovića obaveznom literaturom svih koji se bave komunikacijom ili jednostavno znaju koliko košta nepoznavati osnove u svijetu koji je uvijek spreman kazniti površnost. U knjizi su predstavljeni najznačajniji slučajevi u povijesti PR-a koji su oblikovali navike ljudi širom svijeta, razvoj struke u nauku, kao i sve relevantne teorije PR-a. Autor skreće pažnju na vrijednosti koje PR daje svakoj organizaciji, dok se zaključak nameće po sebi: ukoliko smatrate da, iskreno rečeno, nije bitno kako komunicirate - probajte nekomunicirati ili to činiti neprikladno, kako piše na svom blogu http://pr.blogger.ba/. (knjiga.ba) Rekli su o knjizi: Žonglira li se informacijama? I, tko je taj mađioničar koji u globaliziranom medijskom svijetu, gdje se sve sazna isti čas kada se dogodi i gdje nema tajni, može žonglirati informacijama? Živimo u svijetu u kojem mnogi pokušavaju uspostaviti odnose s javnostima preko billboarda čime ljudska preporuka i odnos zapravo poprimaju novčanu vrijednost. kaže Emir Džambegović, autor ove vrijedne i korisne knjige, koja se bavi odnosima s javnostima na zanimljiv, ali vrlo temeljit i znanstveno dokumentiran način. Džambegović ukazuje na značajne aspekte razvoja odnosa s javnostima, ali ne bježi u akademsku zavjetrinu, nego se već od prve stranice polemički postavlja raspravljajući o valjanosti naziva odnosi s javnostima. Stoga je dobro pročitati Žongliranje informacijama koja je korisna kako onima koji vješto barataju informacijama, tako i onima koji samo nemoćno konzumiraju informacije ne razaznajući je li to vješto žongliranje ili istinita poruka. prof. dr. Stjepan Malović Sveučilište u Dubrovniku U nizu radova koji su posljednjih godina objavljeni na temu odnosa s javnošću knjiga Emira Džambegovića se doima uistinu nesvakidašnjom i originalnom. On analizira povijesno iskustvo i začetak teorije jedne nove komunikološke discipline koja već uveliko daje obilježje komunikacijskim tokovima u svijetu, pa i u našoj zemlji. Za razliku od mnogih istraživača PR-a koji odnose s javnošću posmatraju kroz njihovu praktičnu, zanatsku, dimenziju, Džambegović postavlja hipotezu, da je riječ o samostalnoj struci koja ima svoju povijest, svoj predmet istraživanja, svoje naučne ciljeve i specifične metode djelovanja. Prof. Dr. Šemso Tucaković univerzitet u Sarajevu Društva koja nemaju demokratsku tradiciju, već demokratiju žive kao traumu i kao pijacu, PR nerijetko poistovjećuju sa propagandom, odnosno, salonom za javno uljepšavanje. Knjiga Emira Džambegovića ima intenciju da kultivira i obrazuje ova naslijeđa jednodimenzionalne prošlosti, utoliko što, kroz povijest i teoriju, objašnjava da je PR samo posao koji olakšava komunikaciju na opću korist društva. PR-ovci se tu nalaze kao amortizeri koji nastoje posredovati između novinara i organizacije za koju rade. Plasirati pravu informaciju u pravo vrijeme zahtjeva upravo žonglersku spretnost, a u našim uvjetima i nešto više, budući da valja žonglirati preko prepona totalitarne prošlosti. Džambegovićevu knjigu doživljavam kao važan iskorak u borbi za opće znanje o ulozi medija u oblikovanju naše stvarnosti, na dva načina - kroz prizmu povijesti, koja često teži da se ponavlja, i teorije - koja nam nastoji pojasniti obrasce koji se ponavljaju. Mr.sci. Fatmir Alispahić šef Sektora za informisanje Općine Tuzla (1993-2003), publicista Knjiga Odnosi s javnošću ili žongliranje informacijama Emira Džambegovića je vrijedno, zahtjevno, ali i jedinstveno djelo u kojem je autor na znanstveno utemeljenim postavkama govori o povijesti, ali i teorijskom aspektu odnosa s javnošću. Knjiga nije pisana za nas PR praktičare, ali će nam svakako biti od velike pomoći, jer moramo poznavati prošlost da bi znali kako ćemo se ponašati u budućnosti. To je jasno jer ne možemo biti PR praktičari ako ne znamo što su to odnosi s javnošću, što rade i koji su zadaci i modeli PR-a. Ovu knjigu bih preporučio svima koji se bave, ali i onima koji se namjeravaju baviti odnosima s javnošću. Ovo djelo na poseban način je veliki doprinos razvoju PR-a u javnom sektoru u Bosni i Hercegovini, jer autor afirmira rad, kao i položaj PR djelatnika kojemu je mjesto u vrhovnom menadžmentu organizacije. Stoga ovu knjigu preporučujem i svojim kolegama u jedinicama lokalne samouprave i u neprofitnom sektoru. Drago Martinović, PR savjetnik načelnika općine Široki Brijeg

Dodatne informacije

Izdavač Mikroštampa
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter