Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Novi besplatni čokoladni seks

Novi besplatni čokoladni seks

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Keith Lowe


ISBN:

86-447-0377-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M0777

Broj strana:

377

Težina:

500 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

15,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Industrija čokolade, marketinško umijeće približavanja ovog jedinstvenog proizvoda najširoj populaciji, a potom i otkrivanje gotovo magičnog i stimulišućeg dejstva čokolade tema je romana mladog engleskog pisca Kit Loua.

Samoj temi on prilazi na ozbiljan način. Priču pripovijeda iz dvije perspektive, muške i ženske unakrsno. U pitanju je dvoje glavnih junaka. Jedan od njih je mlad, ambiciozan menadžer u poznatoj (fiktivnoj) kompaniji za proizvodnju čokolade. On je mag čokoladnog marketinga. Od svakog proizvoda može da napravi hit i najprodavaniji i najtraženiji čokoladni užitak. Njegove marketinške kampanje su čuvene i gotovo nekonkurentske. Čokoladi je posvetio čitav život. Čitalac saznaje da je djetinstvo proveo u očevoj maloj prodavnici slatkiša negdje u provinciji Engleske. Tamo je ispekao zanat i tamo se i zaljubio u čokoladu. Tajna njegovog uspjeha je u tome što je siguran da se istinski mora voljeti ono što želimo da predočimo i prodamo drugima. Njegov život je u profesionalnom smislu ispunjen, ali on je ipak usamljen, emotivno neostvaren iako to prikriva profesionalnim angažovanjem.

Druga junakinja je Sem. Ona se nalazi na suprotnoj poziciji. Bavi se istraživačkim novinarstvom, posećuje plantaže kakaoa u Africi i pravi televizijske emisije o eksploatisanju dječije radne snage od strane velikih čokoladnih korporacija. Da bi cijela antičokoladna kampanja uspjela njen glavni zadatak je da nekako dobije intervju od Meta Dajsona, čokoladnosg stručnjaka velike čokoladne korporacije. Oni objavljuju rat jedno drugom, a pravi problem nastaje onda kad četiri dana ostaju zaključani u fabrici čokolade u kojoj je izbio štrajk. Kako se ovako suprotstavljene pozicije mogu približiti, kako se antagonizam i ljubav prožimaju i kako čokolada utiče na to otkriva se u ovim uzbudljivim dijelovima romana. Pripovjedač gradi lijepu, gotovo metaforičnu scenu. Kada junaci puste u pogon fabričke mašine i upadnu u kontejner za miješanje čokolade, trenuci u kojima oni plivaju u čokoladi, gutaju je i bore se za život, su trenuci spoznaje ljubavi, erotičnosti, privrženosti.

Ovim romanom Kit Lou odražava duh savremenog doba. Apostrofira nove poslovne ljude, menadžere, daje pomalo kritičku sliku izvikanih kampanja, ali isto tako osuđuje samozvane borce za ljudska prava koji osim lične promocije i ne žele da postignu nešto drugo. Sa obje strane, poručuje pripovjedač, postoje talentovani i iskreni pojedinci koji traže smisao u onome što rade, pa kada su i na suprotstavljenim pozicijama iskrenost i posvećenost ih združuju i prepoznaju zajednički sadržalac koji ih povezuje. U slučaju ovo dvoje junaka to je čokolada.

  • Originalni naziv: New Free Chocolate Sex...
  • Prevodilac: Igor Perišić, Anica Vujinović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 145x205
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Industrija čokolade, marketinško umijeće približavanja ovog jedinstvenog proizvoda najširoj populaciji, a potom i otkrivanje gotovo magičnog i stimulišućeg dejstva čokolade tema je romana mladog engleskog pisca Kit Loua. Samoj temi on prilazi na ozbiljan način. Priču pripovijeda iz dvije perspektive, muške i ženske unakrsno. U pitanju je dvoje glavnih junaka. Jedan od njih je mlad, ambiciozan menadžer u poznatoj (fiktivnoj) kompaniji za proizvodnju čokolade. On je mag čokoladnog marketinga. Od svakog proizvoda može da napravi hit i najprodavaniji i najtraženiji čokoladni užitak. Njegove marketinške kampanje su čuvene i gotovo nekonkurentske. Čokoladi je posvetio čitav život. Čitalac saznaje da je djetinstvo proveo u očevoj maloj prodavnici slatkiša negdje u provinciji Engleske. Tamo je ispekao zanat i tamo se i zaljubio u čokoladu. Tajna njegovog uspjeha je u tome što je siguran da se istinski mora voljeti ono što želimo da predočimo i prodamo drugima. Njegov život je u profesionalnom smislu ispunjen, ali on je ipak usamljen, emotivno neostvaren iako to prikriva profesionalnim angažovanjem. Druga junakinja je Sem. Ona se nalazi na suprotnoj poziciji. Bavi se istraživačkim novinarstvom, posećuje plantaže kakaoa u Africi i pravi televizijske emisije o eksploatisanju dječije radne snage od strane velikih čokoladnih korporacija. Da bi cijela antičokoladna kampanja uspjela njen glavni zadatak je da nekako dobije intervju od Meta Dajsona, čokoladnosg stručnjaka velike čokoladne korporacije. Oni objavljuju rat jedno drugom, a pravi problem nastaje onda kad četiri dana ostaju zaključani u fabrici čokolade u kojoj je izbio štrajk. Kako se ovako suprotstavljene pozicije mogu približiti, kako se antagonizam i ljubav prožimaju i kako čokolada utiče na to otkriva se u ovim uzbudljivim dijelovima romana. Pripovjedač gradi lijepu, gotovo metaforičnu scenu. Kada junaci puste u pogon fabričke mašine i upadnu u kontejner za miješanje čokolade, trenuci u kojima oni plivaju u čokoladi, gutaju je i bore se za život, su trenuci spoznaje ljubavi, erotičnosti, privrženosti. Ovim romanom Kit Lou odražava duh savremenog doba. Apostrofira nove poslovne ljude, menadžere, daje pomalo kritičku sliku izvikanih kampanja, ali isto tako osuđuje samozvane borce za ljudska prava koji osim lične promocije i ne žele da postignu nešto drugo. Sa obje strane, poručuje pripovjedač, postoje talentovani i iskreni pojedinci koji traže smisao u onome što rade, pa kada su i na suprotstavljenim pozicijama iskrenost i posvećenost ih združuju i prepoznaju zajednički sadržalac koji ih povezuje. U slučaju ovo dvoje junaka to je čokolada.

Dodatne informacije

Izdavač Plato
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter