Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

27.022

Facebook slicica

Katalog

Natjecanje u uslužnoj ekonomiji

Natjecanje u uslužnoj ekonomiji

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-246-008-X

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3232

Broj strana:

216

Težina:

342 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

43,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

STVORITE STRATEGIJSKI PLAN KOJIM ĆETE KONAČNO POBOLJŠATI USLUGE SVOJE ORGANIZACIJE!

Kako ostvariti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge, osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge ključna je za poslovnu strategiju i uspjeh. Uprkos tome, vrlo mali broj organizacija sposoban je stvoriti sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje pomoći upravo tim kompanijama, menadžerima i poduzetnicima kako bi uspješnije konkurirali tijekom ta tri paralelna procesa: održavanje usluge, poboljšanje radne uspješnosti te inovacija usluge.

Kratki sadržaj:

- Konkuriranje kroz usluge
- Kako stvoriti prednost usluzi
- Održavanje usluge: Uklanjanje nedostataka
- Kako poboljšati uspješnost usluge: Dodavanje prednosti
- Inovacija usluge
- Preuzmite vodstvo.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2006
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

STVORITE STRATEGIJSKI PLAN KOJIM ĆETE KONAČNO POBOLJŠATI USLUGE SVOJE ORGANIZACIJE! Kako ostvariti konkurentsku prednost kroz razvoj i inovaciju usluge, osnovna je tema autora A. Gustafssona i M. D. Johnsona. Sposobnost razvijanja i pružanja vrhunske usluge ključna je za poslovnu strategiju i uspjeh. Uprkos tome, vrlo mali broj organizacija sposoban je stvoriti sveobuhvatan program za razvoj usluge. Autori u knjizi nastoje pomoći upravo tim kompanijama, menadžerima i poduzetnicima kako bi uspješnije konkurirali tijekom ta tri paralelna procesa: održavanje usluge, poboljšanje radne uspješnosti te inovacija usluge. Kratki sadržaj: - Konkuriranje kroz usluge - Kako stvoriti prednost usluzi - Održavanje usluge: Uklanjanje nedostataka - Kako poboljšati uspješnost usluge: Dodavanje prednosti - Inovacija usluge - Preuzmite vodstvo.

Dodatne informacije

Izdavač Mate naklada
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter