Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Moć komunikacija

Moć komunikacija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Manuel Kastel


ISBN:

978-86-7102-448-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2955

Broj strana:

664

Težina:

817 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Svedoci smo revolucije u oblasti tehnologije komunikacija koja direktno utiče na osećanja, razmišljanja i ponašanja ljudi. Novi mediji su postali prostor kroz koji se ispoljavaju strategije moći.

U ovoj sveobuhvatnoj knjizi, Kastels analizira transformaciju industrije globalnih medija kroz prizmu revolucije u komunikacionim tehnologijama. Kastels odgovara na pitanja da li su se relacije moći modifikovale u kontekstu novih komunikacionih okolnosti i ispituje kroz široku paletu društvenih i psihioloških teorija da li su i na koji način mogućnosti Interneta, socijalnih mreža i bloginga promenili odnose u okviru političkih procesa i društvenih pokreta. Ovo je knjiga za svakoga ko želi da razume karakter i dinamiku modernog sveta.

  • Originalni naziv: Communication Power /...
  • Prevodilac: Tijana Spasić, Đorđe Trajković
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Svedoci smo revolucije u oblasti tehnologije komunikacija koja direktno utiče na osećanja, razmišljanja i ponašanja ljudi. Novi mediji su postali prostor kroz koji se ispoljavaju strategije moći. U ovoj sveobuhvatnoj knjizi, Kastels analizira transformaciju industrije globalnih medija kroz prizmu revolucije u komunikacionim tehnologijama. Kastels odgovara na pitanja da li su se relacije moći modifikovale u kontekstu novih komunikacionih okolnosti i ispituje kroz široku paletu društvenih i psihioloških teorija da li su i na koji način mogućnosti Interneta, socijalnih mreža i bloginga promenili odnose u okviru političkih procesa i društvenih pokreta. Ovo je knjiga za svakoga ko želi da razume karakter i dinamiku modernog sveta.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter