Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Menadžment odnosa sa kupcima

Menadžment odnosa sa kupcima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

60,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Savremeno poslovanje zahtijeva primjenu novih koncepata i tehnika, ali i nove poslovne filozofije, usmjerene na razvoj i održavanje dugoročnih odnosa sa ključnim partnerima. Pritom, menadžment odnosa u kanalima marketinga obuhvata kako odnose sa finalnim, tako i sa poslovnim kupcima. Koncept je još uvijek nov, a samim tim postoje i određena otvorena pitanja i dileme. Kako bi se na pravi način usvojila i implementirala nova poslovna filozofija, neophodno je razmotriti čitav niz faktora i uspostaviti odgovarajuće strategije nastupa. Sve navedeno je detaljno obrađeno u knjizi Menadžment odnosa sa kupcima, koja se sa ovakvim sadržajem i konceptom prvi put pojavljuje u našoj zemlji.

Tekst u knjizi je kombinacija istraživanja literature, savremene softverske ponude, ali i analize najboljih poslovnih primjera u oblasti negovanja odnosa sa kupcima. Višečlani tim autora je omogućio da se pojedinim pitanjima bave specijalisti iz određenih oblasti. Zbog aktuelnosti i relevantnosti materije, ne sumnjamo da će knjiga Menadžment odnosa sa kupcima pobuditi veliko interesovanje praktičara i stručnjaka iz različitih oblast.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Savremeno poslovanje zahtijeva primjenu novih koncepata i tehnika, ali i nove poslovne filozofije, usmjerene na razvoj i održavanje dugoročnih odnosa sa ključnim partnerima. Pritom, menadžment odnosa u kanalima marketinga obuhvata kako odnose sa finalnim, tako i sa poslovnim kupcima. Koncept je još uvijek nov, a samim tim postoje i određena otvorena pitanja i dileme. Kako bi se na pravi način usvojila i implementirala nova poslovna filozofija, neophodno je razmotriti čitav niz faktora i uspostaviti odgovarajuće strategije nastupa. Sve navedeno je detaljno obrađeno u knjizi Menadžment odnosa sa kupcima, koja se sa ovakvim sadržajem i konceptom prvi put pojavljuje u našoj zemlji. Tekst u knjizi je kombinacija istraživanja literature, savremene softverske ponude, ali i analize najboljih poslovnih primjera u oblasti negovanja odnosa sa kupcima. Višečlani tim autora je omogućio da se pojedinim pitanjima bave specijalisti iz određenih oblasti. Zbog aktuelnosti i relevantnosti materije, ne sumnjamo da će knjiga Menadžment odnosa sa kupcima pobuditi veliko interesovanje praktičara i stručnjaka iz različitih oblast.

Dodatne informacije

Izdavač Data Status
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter