Detalji
Savremeno poslovanje zahtijeva primjenu novih koncepata i tehnika, ali i nove poslovne filozofije, usmjerene na razvoj i održavanje dugoročnih odnosa sa ključnim partnerima. Pritom, menadžment odnosa u kanalima marketinga obuhvata kako odnose sa finalnim, tako i sa poslovnim kupcima. Koncept je još uvijek nov, a samim tim postoje i određena otvorena pitanja i dileme. Kako bi se na pravi način usvojila i implementirala nova poslovna filozofija, neophodno je razmotriti čitav niz faktora i uspostaviti odgovarajuće strategije nastupa. Sve navedeno je detaljno obrađeno u knjizi Menadžment odnosa sa kupcima, koja se sa ovakvim sadržajem i konceptom prvi put pojavljuje u našoj zemlji.
Tekst u knjizi je kombinacija istraživanja literature, savremene softverske ponude, ali i analize najboljih poslovnih primjera u oblasti negovanja odnosa sa kupcima. Višečlani tim autora je omogućio da se pojedinim pitanjima bave specijalisti iz određenih oblasti. Zbog aktuelnosti i relevantnosti materije, ne sumnjamo da će knjiga Menadžment odnosa sa kupcima pobuditi veliko interesovanje praktičara i stručnjaka iz različitih oblast.