Detalji
Knjiga koja je pred vama predstavlja plod višegodišnjeg proučavanja i praktičnog provjeravanja efektivnosti rješenja menadžmenta kategorije proizvoda u kanalima marketinga. Na početku rada definišu se osnovni pojmovi i koreni strategije menadžmenta kategorije proizvoda. Nakon toga sljedi glavni dio knjige kome je posvećeno najviše prostora, odnosno dolazi se do osnovnog modela menadžmenta kategorije, uključujući razjašnjenje strategije i modelovanje faza i procedura poslovnog procesa. Konačno, validnost nalaza se verifikuje kako u toku izlaganja, tako i na kraju rada, iznošenjem nalaza komparativne analize primera i rezultata prakse. U ovom delu su akcentovani troškovi i koristi od menadžmenta kategorije. Knjiga je osim naučnicima i istraživačima, namjenjena i studentskoj populaciji, prvenstveno master i doktorskih studija marketinške poslovne orijentacije; a čitalačku publiku svakako čine i privrednici, praktičari domaće ekonomske realnosti, koje možda i najviše intrigira efektivnost novih poslovnih koncepcija.