Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - knjiga druga

Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - knjiga druga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

9958-635-39-9

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3349

Broj strana:

268

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

40,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - KNJIGA DRUGA, čini dio literature za nastavni predmet Međunarodno trgovačko pravo koji se izučava, prema Nastavnom planu i programu, na četvrtoj godini Pravnog fakulteta Univerziteta u Bihaću. Ovaj udžbenik je ustvari nastavak udžbenika Međunarodno trgovačko pravo - KNJIGA PRVA, čiji sam autor, što zajedno predstavlja obaveznu literaturu studentima Pravnog fakulteta Univerziteta u Bihaću.
Sadržaj udžbenika Međunarodno trgovačko ugovorno pravo -
KNJIGA DRUGA temelji se na teorijsko-pravnom aspektu i pozitivnom međunarodnom trgovačkom ugovornom pravu koje obuhvata preuzete i vlastite izvore međunarodnog prometa robe i usluga.
Knjiga Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - KNJIGA DRUGA prvenstveno je koncipirana kao udžbenik koji sadrži: uvodna razmatranja; ugovor o međunarodnoj prodaji robe (esencijalni ugovor koji predstavlja ključni dio međunarodnog trgovačkog ugovornog prava) i ugovor o međunarodnom prevozu robe (akcesorni ugovor i nezaobilazni pravni institut kod tzv. distancione prodaje robe). Zbog izuzetnog značaja koji se sve više aktuelizira u međunarodnom saobraćaju, u ovom dijelu udžbenika uključen je i ugovor o međunarodnom prevozu putnika i prtljage. Ugovor o međunarodnom prevozu robe i ugovor o međunarodnom prevozu putnika i prtljage je također, prema Nastavnom planu i programu, dio predmeta izučavanja predviđenog za studente treće godine Fakulteta za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu u okviru nastavnog predmeta Pravo u transportu i komunikacijama.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 175x245
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - KNJIGA DRUGA, čini dio literature za nastavni predmet Međunarodno trgovačko pravo koji se izučava, prema Nastavnom planu i programu, na četvrtoj godini Pravnog fakulteta Univerziteta u Bihaću. Ovaj udžbenik je ustvari nastavak udžbenika Međunarodno trgovačko pravo - KNJIGA PRVA, čiji sam autor, što zajedno predstavlja obaveznu literaturu studentima Pravnog fakulteta Univerziteta u Bihaću. Sadržaj udžbenika Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - KNJIGA DRUGA temelji se na teorijsko-pravnom aspektu i pozitivnom međunarodnom trgovačkom ugovornom pravu koje obuhvata preuzete i vlastite izvore međunarodnog prometa robe i usluga. Knjiga Međunarodno trgovačko ugovorno pravo - KNJIGA DRUGA prvenstveno je koncipirana kao udžbenik koji sadrži: uvodna razmatranja; ugovor o međunarodnoj prodaji robe (esencijalni ugovor koji predstavlja ključni dio međunarodnog trgovačkog ugovornog prava) i ugovor o međunarodnom prevozu robe (akcesorni ugovor i nezaobilazni pravni institut kod tzv. distancione prodaje robe). Zbog izuzetnog značaja koji se sve više aktuelizira u međunarodnom saobraćaju, u ovom dijelu udžbenika uključen je i ugovor o međunarodnom prevozu putnika i prtljage. Ugovor o međunarodnom prevozu robe i ugovor o međunarodnom prevozu putnika i prtljage je također, prema Nastavnom planu i programu, dio predmeta izučavanja predviđenog za studente treće godine Fakulteta za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu u okviru nastavnog predmeta Pravo u transportu i komunikacijama.

Dodatne informacije

Izdavač Magistrat
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter