Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu

Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7102-480-8

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M2952

Broj strana:

197

Težina:

323 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

24,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Sve slobodnije kretanje ljudi, ideja, kapitala i robe, na koje se zdravorazumska svest u potpunosti prilagodila kao na nešto što se u XXI veku podrazumeva, izaziva ozbiljne i dalekosežne posledice koje izmiču potpunom razumevanju.

Polazeći od hipoteze da je međunarodno komuniciranje pod uticajem globalizacijskih procesa i savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija doživelo transformaciju u novi oblik, odnosno u globalno komuniciranje, autori nam nude genezu ovog fenomena od nastanka do današnjih (post)modernih vremena.Polazeći od hipoteze da je međunarodno komuniciranje pod uticajem globalizacijskih procesa i savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija doživelo transformaciju u novi oblik, odnosno u globalno komuniciranje, autori nam nude genezu ovog fenomena od nastanka do današnjih (post)modernih vremena.

Radojković, Stojković i Vranješ prvo razmatraju istorijski razvoj i i mplikacije međunarodnog komuniciranja, kao i metode i medije pomoću kojih se ono razvijalo, a potom analiziraju tehnike, uslove i aktere savremenog međunarodnog komuniciranja, kao i njegov normativni okvir.

Osvrćući se na prostornu i vremensku dimenziju ovog oblika komunikacione prakse, vraćajući se nekoliko decenija unazad, autori nas podsećaju na vreme borbe za novi komunikacioni i informacioni poredak, presipitujući fenomene kao što su kulturni imperijalizami međunarodna propaganda, a sve kroz prizmu jasno definisanih normi međunarodnog komunicirianja.

Knjiga Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu svakako može biti predmet pažnje, ne samo stručn ejavnosti koja se interesuje za razvoj savremenih oblika komunikacione prakse, nego i šire publike koja želi da razume kako se društvo menja pod uticajem novih informaciono-komunikacionih tehnologija.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Sve slobodnije kretanje ljudi, ideja, kapitala i robe, na koje se zdravorazumska svest u potpunosti prilagodila kao na nešto što se u XXI veku podrazumeva, izaziva ozbiljne i dalekosežne posledice koje izmiču potpunom razumevanju. Polazeći od hipoteze da je međunarodno komuniciranje pod uticajem globalizacijskih procesa i savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija doživelo transformaciju u novi oblik, odnosno u globalno komuniciranje, autori nam nude genezu ovog fenomena od nastanka do današnjih (post)modernih vremena.Polazeći od hipoteze da je međunarodno komuniciranje pod uticajem globalizacijskih procesa i savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija doživelo transformaciju u novi oblik, odnosno u globalno komuniciranje, autori nam nude genezu ovog fenomena od nastanka do današnjih (post)modernih vremena. Radojković, Stojković i Vranješ prvo razmatraju istorijski razvoj i i mplikacije međunarodnog komuniciranja, kao i metode i medije pomoću kojih se ono razvijalo, a potom analiziraju tehnike, uslove i aktere savremenog međunarodnog komuniciranja, kao i njegov normativni okvir. Osvrćući se na prostornu i vremensku dimenziju ovog oblika komunikacione prakse, vraćajući se nekoliko decenija unazad, autori nas podsećaju na vreme borbe za novi komunikacioni i informacioni poredak, presipitujući fenomene kao što su kulturni imperijalizami međunarodna propaganda, a sve kroz prizmu jasno definisanih normi međunarodnog komunicirianja. Knjiga Međunarodno komuniciranje u informacionom društvu svakako može biti predmet pažnje, ne samo stručn ejavnosti koja se interesuje za razvoj savremenih oblika komunikacione prakse, nego i šire publike koja želi da razume kako se društvo menja pod uticajem novih informaciono-komunikacionih tehnologija.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter