Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Mediji i globalizacija

Mediji i globalizacija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-673-72-6

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

B9067

Broj strana:

211

Težina:

550 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Mediji i globalizacija prikazuje višeslojna znanja iz područja globalizacije kao kompleksnog, protivrječnog i višedimenzionalnog fenomena. Polazeći od samog nasljeđa ovog fenomena i
definisanja osnovnih pojmova, autori se zapravo bave komunikacijskom prirodom globalizacije.

Fenomen medija i globalizacije tretiraju kao samostalnu disciplinu. U drugom dijelu teksta su obrađene teorije globalizacije na način njihovog predstavljanja kao teorija svjetskog sistema. Autori,
od teorija mrežnog društva do teorija post/modernosti i njihovih polja i subjekata, promišljaju odnos demokratije i medija u kontekstu globalizacije i činjenice da mediji postaju prostor borbe za
simboličku moć, tj. nadmetanja oko stvaranja značenja i tumačenja stvarnosti. . Knjiga predstavlja
izuzetan vodič kroz aspekte, kontradiktornosti i efekte globalizacijskih procesa, razmatrajući ih sa
stanovišta različitih politoloških, socioloških, kulturoloških i komunikoloških teorija, te pojašnjavajući
fenomen globalizacije i njegove ključne odrednice koristeći se naučnim aparatom, ali na razumljiv i
lako čitljiv način. Kroz prva četiri poglavlja knjige objašnjene su neke ključne teorijske postavke
globalizacije, te je ovaj fenomen osvijetljen sa politološkog, sociološkog, kulturološkog i
informacijsko-komunikacijskog aspekta.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2020
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 145x210
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Mediji i globalizacija prikazuje višeslojna znanja iz područja globalizacije kao kompleksnog, protivrječnog i višedimenzionalnog fenomena. Polazeći od samog nasljeđa ovog fenomena i definisanja osnovnih pojmova, autori se zapravo bave komunikacijskom prirodom globalizacije. Fenomen medija i globalizacije tretiraju kao samostalnu disciplinu. U drugom dijelu teksta su obrađene teorije globalizacije na način njihovog predstavljanja kao teorija svjetskog sistema. Autori, od teorija mrežnog društva do teorija post/modernosti i njihovih polja i subjekata, promišljaju odnos demokratije i medija u kontekstu globalizacije i činjenice da mediji postaju prostor borbe za simboličku moć, tj. nadmetanja oko stvaranja značenja i tumačenja stvarnosti. . Knjiga predstavlja izuzetan vodič kroz aspekte, kontradiktornosti i efekte globalizacijskih procesa, razmatrajući ih sa stanovišta različitih politoloških, socioloških, kulturoloških i komunikoloških teorija, te pojašnjavajući fenomen globalizacije i njegove ključne odrednice koristeći se naučnim aparatom, ali na razumljiv i lako čitljiv način. Kroz prva četiri poglavlja knjige objašnjene su neke ključne teorijske postavke globalizacije, te je ovaj fenomen osvijetljen sa politološkog, sociološkog, kulturološkog i informacijsko-komunikacijskog aspekta.

Dodatne informacije

Izdavač University Press
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter