Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Mediji danas I - Uvod u masovne komunikacije

Mediji danas I - Uvod u masovne komunikacije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7102-417-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M2949

Broj strana:

545

Težina:

1142 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Mediji danas: Uvod u masovne komunikacije je svojevrstan medijski udžbenik koji otkriva koje su to snage koje upravljaju stvaranjem, distribucijom i izlaganjem medijskih sistema; postavlja internet i digitalne medije kao organske delove tih medijskih sistema i aktivno poziva studente da vide i čuju svoje omiljene medijske proizvode na zaista nov način. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija ili okretni i osetljivi poslenici ukoliko odluče da rade u medijskim industrijama. Knjiga nudi moderan, realan pristup savremenim medijskim sistemima i pitanjima koja ih okružuju, uz jedinstven uvid u pravce razvoja medija i isticanje u prvi plan značaja digitalne konvergencije i medijske pismenosti kao cilja.

  • Originalni naziv: Media Today / Joseph...
  • Prevodilac: Aleksandar Luj Todorović
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2013
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Mediji danas: Uvod u masovne komunikacije je svojevrstan medijski udžbenik koji otkriva koje su to snage koje upravljaju stvaranjem, distribucijom i izlaganjem medijskih sistema; postavlja internet i digitalne medije kao organske delove tih medijskih sistema i aktivno poziva studente da vide i čuju svoje omiljene medijske proizvode na zaista nov način. Autorova želja je da čitaoci ove knjige postanu kritični, medijski pismeni potrošači masovnih medija ili okretni i osetljivi poslenici ukoliko odluče da rade u medijskim industrijama. Knjiga nudi moderan, realan pristup savremenim medijskim sistemima i pitanjima koja ih okružuju, uz jedinstven uvid u pravce razvoja medija i isticanje u prvi plan značaja digitalne konvergencije i medijske pismenosti kao cilja.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter