Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

24.659

Facebook slicica

Katalog

Marketing za neupućene

Marketing za neupućene

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7555-312-0

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

V3484

Broj strana:

344

Težina:

445 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

39,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Koju marketinšku strategiju primjeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj cjeni napraviti i primjeniti djelotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

Uz jednostavne, primjenljive i efikasne savjete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primjjera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti vještine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procjenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primjera marketinškog materijala uspješnih firmi.

  • Originalni naziv: Marketing Kit For Dummies...
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 168x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Koju marketinšku strategiju primjeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj cjeni napraviti i primjeniti djelotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet? Uz jednostavne, primjenljive i efikasne savjete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primjjera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature. Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti vještine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje. Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procjenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primjera marketinškog materijala uspješnih firmi.

Dodatne informacije

Izdavač Mikro knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter