Detalji
Put do bolje izvedbe!
Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s Nancy Lee. Zajedno nam donose savremenu knjigu pisanu najvećim dijelom za vladine agencije. Knjiga nudi na desetke primjera marketinških agencija iz raznih dijelova svijeta, kako biste prema njihovom primjeru unaprijedili svoju organizaciju. Autori nam ovom knjigom pokazuju da je marketing mnogo više od komunikacije i svoje temelje ima u građanski orijentiranom načinu razmišljanja.
Kratak sadžaj:
- Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana
- Primjena merketinških mehanizama u javnome sekoru
- Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija
- Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta
- Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosi: društveni marketing
- Stvaranje strateških partnerstava
- Upravljanje marketinškim procesom
- Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana
- Nadzor i vrednovanje izvedbe
- Razvoj poticajnoga marketinškog plana.