Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Marketing od usta do usta: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije

Marketing od usta do usta: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Alvid Hubijar


ISBN:

978-9958-1935-0-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K6845

Broj strana:

215

Težina:

567 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Svakog dana potrošači su doslovno bombardirani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača. Nažalost, najčešće se dešava upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih odaslanih poruka mali broj njih potrošači uopće i primjete, a na svega nekoliko reagiraju onako kako bi to kompanija željela (proba, kupovina).

Potrošači se danas više nego ikada prije oslanjaju na informacije dobivene komunikacijom od usta do usta. Marketing je došao do tačke preokreta – tačke u kojoj više nije važno šta kompanija kaže potrošaču, koliko ono šta potrošač kaže drugom potrošaču.
Knjiga „Marketing od usta do usta: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije“ prva je knjiga u ovoj oblasti koju je napisao autor s područja država bivše Jugoslavije, ali i prvi cjeloviti pregled ključnih vrsta marketinga od usta do usta ikad objavljen u svijetu. Ona nudi jedan sasvim novi pogled na marketing, ukazujući pri tome na bolji i djelotvorniji način kreiranja ukupnih marketinških odnosa kompanije s tržištem, način koji je adekvatniji i svojstveniji vremenu u kojem živimo.

Posjetiocima web stranice knjige www.marketingodustadousta.com omogućen je besplatan downlaod njenih pojedinih dijelova.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x210
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Svakog dana potrošači su doslovno bombardirani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača. Nažalost, najčešće se dešava upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih odaslanih poruka mali broj njih potrošači uopće i primjete, a na svega nekoliko reagiraju onako kako bi to kompanija željela (proba, kupovina). Potrošači se danas više nego ikada prije oslanjaju na informacije dobivene komunikacijom od usta do usta. Marketing je došao do tačke preokreta – tačke u kojoj više nije važno šta kompanija kaže potrošaču, koliko ono šta potrošač kaže drugom potrošaču. Knjiga „Marketing od usta do usta: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije“ prva je knjiga u ovoj oblasti koju je napisao autor s područja država bivše Jugoslavije, ali i prvi cjeloviti pregled ključnih vrsta marketinga od usta do usta ikad objavljen u svijetu. Ona nudi jedan sasvim novi pogled na marketing, ukazujući pri tome na bolji i djelotvorniji način kreiranja ukupnih marketinških odnosa kompanije s tržištem, način koji je adekvatniji i svojstveniji vremenu u kojem živimo. Posjetiocima web stranice knjige www.marketingodustadousta.com omogućen je besplatan downlaod njenih pojedinih dijelova.

Dodatne informacije

Izdavač Univerzitet SSST
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter