Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Malo dijete veliki istraživač

Malo dijete veliki istraživač

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-128-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2021

Broj strana:

232

Težina:

450 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

25,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je namijenjena djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima i studentima kojima će rad s malom djecom biti struka, te svima koji na razne načine skrbe o maloj djeci. U priručniku se - kroz brojne primjere iz prakse - valorizira polazište da se dijete ponajbolje razvija, mijenja i uči kroz vlastito djelovanje, u interakciji s okruženjem. U knjizi je, prije svega, riječ o tri bitna činitelja spomenutog procesa: o djeci i njihovim istraživanjima do šeste godine; o važnosti osobe odgajatelja te o predmetima i pojavama koje djeca istražuju (otpadni i odloženi materijali, zvuk, boje, svjetlost; istraživanje okoline, prirode; voda i pijesak, igre u pješčaniku, brašno, tijesto, glina i plastelin, magneti).

IZ PREDGOVORA
Prihvaćajući činjenicu postojanja, ogromne i gotovo neiscrpive želje malog djeteta da istražuje, raspoređuje, postavlja predmete u međusobne odnose, otkriva, čuvstveno i spoznajno doživljava... prihvatili smo i u praksi provodili taj aspekt dječjeg razvoja i oblikovanja kao prioritetni. Na tim istraživačkim elementima nalazile su se i rješavale situacije nesklada između djeteta i elemenata njegova djelovanja, interno i eksterno prerađivanje doživljenoga i iskušanoga, za što je samo dijete pronalazilo i označavalo simbole među predmetima svoga djelovanja. U prirodno nastaloj ekspresiji događalo se stalno kretanje, od čina do zamisli, i obrnuto, te osposobljavanje djeteta da iz svog mozga uključi, kako se slikovito i informatičkoj eri primjereno, izrazio jedan šestogodišnjak, ideje i zamisli za dalje dječje djelovanje i kreiranje.

IZ SADRŽAJA

- PREDGOVOR DRUGOM IZDANJU
- I. O ISTRAŽIVANJIMA DJECE TIJEKOM PRVIH ŠEST GODINA
- Uvod
- Neodoljiva potreba za istraživanjem
- Rješavanje problema kroz djelovanje
- Simbolizacija, semiotične naznake
- Riječi i akcija
- Slika o sebi
- II. ODGAJATELJ U DJEČJEM ISTRAŽIVANJU I IZRAŽAVANJU
- Kakav odgajatelj?
- Odgajatelj u spontanoj i izazvanoj eksploraciji i ekspresiji djece
- Partnerstvo
-III. PREDMETI I MATERIJALI ISTRAŽIVANJA I IZRAŽAVANJA
- Ponude materijala
- Slobodno i vođeno u istraživanju i izražavanju djece
- Prema sadržajima kulturnih ostvarenja
- IV. OTPADNI I ODLOŽENI PREDMETI I MATERIJALI U RUKAMA DJECE
- Kutija puna predmeta
- Kartonska ambalaža
- Dijelovi sitnih aparata i alati
- V. ISTRAŽIVANJE ZVUKOVA
- Poticaji odgajatelja
- VI. BOJE I BOJENJE - ISTRAŽIVANJA I PRIJELAZ NA IZRAŽAVANJE BOJAMA
-Susret s likovnim djelima
- VII. OGLEDI O SVJETLOSTI
- Lom svjetlosti
- Napraviti dugu
- Pomicanje svjetlosti
- VIII. OKRUŽENJU USUSRET
- Što posjetiti?
- Pripreme i ostvarenje posjeta
- Zaključne misli
- IX. PRIRODNINE I PRIRODA
- Poticatelji istraživanja i izražavanja djeteta
- Uzgoj bilja
- Ogledi s biljkama
- Sadnja cvijeća i povrća
- Povrtnjak i cvjetnjak
- Dodir s prirodom izvan vrtića
- Posjet vrtovima, voćnjacima, vinogradima i njivama
- Seosko domaćinstvo
- Životinje donesene u vrtić
- Životinje u knjigama, enciklopedijama, albumima
- Verbalni sadržaji vezani uz doživljaj prirode
- Odjeci s dječjih ljetovanja i zimovanja
- X. KOMBINIRANE IGRE PRERADE
- Gradnja kuće i uspoređivanje visina i duljina
- Gradnja - tlocrt - gradnja
- XI. VODA I PIJESAK
- Voda - primamljiv element dječje igre i istraživanja
- Uvjeti za igre vodom
- Predmeti za igre vodom i istraživanje
- Iskustva i zapažanja o istraživanjima u igri s vodom
- Spajanje posuda
- Odgajatelj u dječjim istraživanjima vodom
- Odgajateljev poticaj za strukturiranje aktivnosti
- XII. PIJESAK I PJEŠČANIK
- Pješčanici
- Predmeti za igre u pijesku
- Spontane igre u pješčaniku
- Potaknute aktivnosti
- XIII. BRAŠNO, TIJESTO, GLINA, PLASTELIN
- Slobodna istraživanja i otkrivanja
- Spontane dječje simbolične tvorevine i naznake
- XIV. PRIVLAČNOST MAGNETA
- Istraživačka ostvarenja i mogućnosti
- Ogledi s magnetom
- Magnet kao sredstvo diferenciranja, grupiranja, nizanja
- POGOVOR
- LITERATURA

  • Edicija: Pedagogija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga je namijenjena djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima i studentima kojima će rad s malom djecom biti struka, te svima koji na razne načine skrbe o maloj djeci. U priručniku se - kroz brojne primjere iz prakse - valorizira polazište da se dijete ponajbolje razvija, mijenja i uči kroz vlastito djelovanje, u interakciji s okruženjem. U knjizi je, prije svega, riječ o tri bitna činitelja spomenutog procesa: o djeci i njihovim istraživanjima do šeste godine; o važnosti osobe odgajatelja te o predmetima i pojavama koje djeca istražuju (otpadni i odloženi materijali, zvuk, boje, svjetlost; istraživanje okoline, prirode; voda i pijesak, igre u pješčaniku, brašno, tijesto, glina i plastelin, magneti). IZ PREDGOVORA Prihvaćajući činjenicu postojanja, ogromne i gotovo neiscrpive želje malog djeteta da istražuje, raspoređuje, postavlja predmete u međusobne odnose, otkriva, čuvstveno i spoznajno doživljava... prihvatili smo i u praksi provodili taj aspekt dječjeg razvoja i oblikovanja kao prioritetni. Na tim istraživačkim elementima nalazile su se i rješavale situacije nesklada između djeteta i elemenata njegova djelovanja, interno i eksterno prerađivanje doživljenoga i iskušanoga, za što je samo dijete pronalazilo i označavalo simbole među predmetima svoga djelovanja. U prirodno nastaloj ekspresiji događalo se stalno kretanje, od čina do zamisli, i obrnuto, te osposobljavanje djeteta da iz svog mozga uključi, kako se slikovito i informatičkoj eri primjereno, izrazio jedan šestogodišnjak, ideje i zamisli za dalje dječje djelovanje i kreiranje. IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR DRUGOM IZDANJU - I. O ISTRAŽIVANJIMA DJECE TIJEKOM PRVIH ŠEST GODINA - Uvod - Neodoljiva potreba za istraživanjem - Rješavanje problema kroz djelovanje - Simbolizacija, semiotične naznake - Riječi i akcija - Slika o sebi - II. ODGAJATELJ U DJEČJEM ISTRAŽIVANJU I IZRAŽAVANJU - Kakav odgajatelj? - Odgajatelj u spontanoj i izazvanoj eksploraciji i ekspresiji djece - Partnerstvo -III. PREDMETI I MATERIJALI ISTRAŽIVANJA I IZRAŽAVANJA - Ponude materijala - Slobodno i vođeno u istraživanju i izražavanju djece - Prema sadržajima kulturnih ostvarenja - IV. OTPADNI I ODLOŽENI PREDMETI I MATERIJALI U RUKAMA DJECE - Kutija puna predmeta - Kartonska ambalaža - Dijelovi sitnih aparata i alati - V. ISTRAŽIVANJE ZVUKOVA - Poticaji odgajatelja - VI. BOJE I BOJENJE - ISTRAŽIVANJA I PRIJELAZ NA IZRAŽAVANJE BOJAMA -Susret s likovnim djelima - VII. OGLEDI O SVJETLOSTI - Lom svjetlosti - Napraviti dugu - Pomicanje svjetlosti - VIII. OKRUŽENJU USUSRET - Što posjetiti? - Pripreme i ostvarenje posjeta - Zaključne misli - IX. PRIRODNINE I PRIRODA - Poticatelji istraživanja i izražavanja djeteta - Uzgoj bilja - Ogledi s biljkama - Sadnja cvijeća i povrća - Povrtnjak i cvjetnjak - Dodir s prirodom izvan vrtića - Posjet vrtovima, voćnjacima, vinogradima i njivama - Seosko domaćinstvo - Životinje donesene u vrtić - Životinje u knjigama, enciklopedijama, albumima - Verbalni sadržaji vezani uz doživljaj prirode - Odjeci s dječjih ljetovanja i zimovanja - X. KOMBINIRANE IGRE PRERADE - Gradnja kuće i uspoređivanje visina i duljina - Gradnja - tlocrt - gradnja - XI. VODA I PIJESAK - Voda - primamljiv element dječje igre i istraživanja - Uvjeti za igre vodom - Predmeti za igre vodom i istraživanje - Iskustva i zapažanja o istraživanjima u igri s vodom - Spajanje posuda - Odgajatelj u dječjim istraživanjima vodom - Odgajateljev poticaj za strukturiranje aktivnosti - XII. PIJESAK I PJEŠČANIK - Pješčanici - Predmeti za igre u pijesku - Spontane igre u pješčaniku - Potaknute aktivnosti - XIII. BRAŠNO, TIJESTO, GLINA, PLASTELIN - Slobodna istraživanja i otkrivanja - Spontane dječje simbolične tvorevine i naznake - XIV. PRIVLAČNOST MAGNETA - Istraživačka ostvarenja i mogućnosti - Ogledi s magnetom - Magnet kao sredstvo diferenciranja, grupiranja, nizanja - POGOVOR - LITERATURA

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter