Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Komercijalizacija i konvergencija medija

Komercijalizacija i konvergencija medija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-12-208-8

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M2590

Broj strana:

255

Težina:

457 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

30,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Implikacije komercijalizacije masovnih medija uslovljene prvenstveno tehnološkim razvojem, te njihovom zavisnošću od oglašavanja kao gotovo jedinog izvora prihoda su u fokusu istraživanja ove moderne naučne knjige. U njoj autorica približava imperative ekonomske održivosti bh. medija sa profesionalnim standardima novinarstva težeći smanjivanju jaza između normativnih pristupa novinarstvu i pragmatičnih modela potrebnih medijskoj industriji za poslovanje u XXI vijeku. I dok mnoge studije uzrok problema u novinarstvu i medijskoj industriji uopće nalaze u (ne)kvalitetu medijskih sadržaja ova knjiga teorijski zrelo i empirijski utemeljeno elaborira kako su ti uzroci mnogo kompleksniji.

Pošto sadrži obilje novih naučnih informacija koje su rezultat opsežnog i produbljenog teorijskog istraživanja najrecentnijih autora i dostignuća u problemskom području knjiga će biti izuzetno korisna u procesu akademske edukacije medijskih stručnjaka“- iz recenzije prof. dr. Najila Kurtića.

Posebnu upotrebnu vrijednost knjige predstavljaju rezultati istraživanja koje nam autorica nudi u formi relevantnih podataka o bh. medijskoj sceni, kao i analiza implikacija smanjenih oglašivačkih prihoda i prikrivenog oglašavanja na novinarstvo- iz recenzije prof. Dr. Jelenke Voćkić - Avdagić.

Preporuke utemeljene na teorijskim i empirijskim istraživanjima mogu pomoći u kreiranju medijske politike, kao i strategije poslovanja na turbulentnom medijskom tržištu BiH. Knjiga može biti vrlo korisna studentima i različitim medijskim zaposlenicima, ali i široj čitalačkoj publici zainteresovanoj za razumijevanje trendova u savremenim medijima.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2014
  • Jezik: Bosanski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Bosna i Hercegovina
  • Stanje: Nova

Detalji

Implikacije komercijalizacije masovnih medija uslovljene prvenstveno tehnološkim razvojem, te njihovom zavisnošću od oglašavanja kao gotovo jedinog izvora prihoda su u fokusu istraživanja ove moderne naučne knjige. U njoj autorica približava imperative ekonomske održivosti bh. medija sa profesionalnim standardima novinarstva težeći smanjivanju jaza između normativnih pristupa novinarstvu i pragmatičnih modela potrebnih medijskoj industriji za poslovanje u XXI vijeku. I dok mnoge studije uzrok problema u novinarstvu i medijskoj industriji uopće nalaze u (ne)kvalitetu medijskih sadržaja ova knjiga teorijski zrelo i empirijski utemeljeno elaborira kako su ti uzroci mnogo kompleksniji. Pošto sadrži obilje novih naučnih informacija koje su rezultat opsežnog i produbljenog teorijskog istraživanja najrecentnijih autora i dostignuća u problemskom području knjiga će biti izuzetno korisna u procesu akademske edukacije medijskih stručnjaka“- iz recenzije prof. dr. Najila Kurtića. Posebnu upotrebnu vrijednost knjige predstavljaju rezultati istraživanja koje nam autorica nudi u formi relevantnih podataka o bh. medijskoj sceni, kao i analiza implikacija smanjenih oglašivačkih prihoda i prikrivenog oglašavanja na novinarstvo- iz recenzije prof. Dr. Jelenke Voćkić - Avdagić. Preporuke utemeljene na teorijskim i empirijskim istraživanjima mogu pomoći u kreiranju medijske politike, kao i strategije poslovanja na turbulentnom medijskom tržištu BiH. Knjiga može biti vrlo korisna studentima i različitim medijskim zaposlenicima, ali i široj čitalačkoj publici zainteresovanoj za razumijevanje trendova u savremenim medijima.

Dodatne informacije

Izdavač Bosanska riječ Tuzla
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter