Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Klik: što milijuni ljudi rade na internetu i šo to govori o njima

Klik: što milijuni ljudi rade na internetu i šo to govori o njima

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Bill Tancer


ISBN:

978-953-316-048-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K6142

Broj strana:

204

Težina:

384 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

34,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

- Petak je dan u kojem se bilježi najviše posjeta stranicama za odrasle, a subotom najmanje.
- Pretraga pojma haljine za maturalnu zabavu vrhunac doseže svake godine u prvom tjednu siječnja, puno prije nego što prodavači pretpostave kada počinje sezona lova na iste, što je samo jedna u nizu zapanjujućih razlika između onoga što mislimo da potrošači traže i onoga što oni zapravo traže.
- Rezultati pretraživanja na internetu mogu se iskoristiti kako bi se predvidjeli rezultati emisija na televiziji, potvrdili financijski pokazatelji, pa čak i bacilo svjetlo na političke kampanje.

U svijetu interneta cijeli je novi svemir uvida koji nastaju temeljem našeg virtualnog ponašanja. Neki od njih potvrđuju ono za što smo uvijek vjerovali da je istinito. Neki otkrivaju stvari o kojima nismo mogli niti sanjati.

Provode li Amerikanci zaista većinu svog slobodnog vremena surfajući porno stranicama? Koja je demografska skupina najčešće posjećivala web stranicu Anne Nicole Smith nakon njezine smrti? Tko čita vijesti o Paris Hilton? Više od pukih trivijalnih pitanja, odgovori na njih definiraju online obrasce ponašanja različitih korisnika interneta. Bill Tancer, koji vodi svjetsko istraživanje u Hitwiseu, online marketinškoj istraživačkoj kompaniji, sigurnom rukom upućuje čitatelja kroz pretraživačke obrasce čak deset milijuna korisnika interneta, osporavajući uvriježene mitove i otkrivajući nove stvari o psihologiji konzumerizma, ilustrirajući kako običan klik kompjuterskim mišem može vikati glasnije od riječi i na svjetlo dana donijeti neizgovorene istine o individui kao nijedan medij prije njega.

  • Originalni naziv: CLICK: WHAT MILLIONS...
  • Prevodilac: Vesna Orsag
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

- Petak je dan u kojem se bilježi najviše posjeta stranicama za odrasle, a subotom najmanje. - Pretraga pojma haljine za maturalnu zabavu vrhunac doseže svake godine u prvom tjednu siječnja, puno prije nego što prodavači pretpostave kada počinje sezona lova na iste, što je samo jedna u nizu zapanjujućih razlika između onoga što mislimo da potrošači traže i onoga što oni zapravo traže. - Rezultati pretraživanja na internetu mogu se iskoristiti kako bi se predvidjeli rezultati emisija na televiziji, potvrdili financijski pokazatelji, pa čak i bacilo svjetlo na političke kampanje. U svijetu interneta cijeli je novi svemir uvida koji nastaju temeljem našeg virtualnog ponašanja. Neki od njih potvrđuju ono za što smo uvijek vjerovali da je istinito. Neki otkrivaju stvari o kojima nismo mogli niti sanjati. Provode li Amerikanci zaista većinu svog slobodnog vremena surfajući porno stranicama? Koja je demografska skupina najčešće posjećivala web stranicu Anne Nicole Smith nakon njezine smrti? Tko čita vijesti o Paris Hilton? Više od pukih trivijalnih pitanja, odgovori na njih definiraju online obrasce ponašanja različitih korisnika interneta. Bill Tancer, koji vodi svjetsko istraživanje u Hitwiseu, online marketinškoj istraživačkoj kompaniji, sigurnom rukom upućuje čitatelja kroz pretraživačke obrasce čak deset milijuna korisnika interneta, osporavajući uvriježene mitove i otkrivajući nove stvari o psihologiji konzumerizma, ilustrirajući kako običan klik kompjuterskim mišem može vikati glasnije od riječi i na svjetlo dana donijeti neizgovorene istine o individui kao nijedan medij prije njega.

Dodatne informacije

Izdavač Algoritam Zagreb
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter