Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju

Kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-178-896-0

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 14 dana

Šifra:

N5062

Broj strana:

207

Težina:

334 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

37,40 KM
do 14 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju
Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti?
Razmislite ponovo.
Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.
Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća
- Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
- Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
- Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
- Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
- Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.
Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati.
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.
Jaynie L. Smith je osnivačica tvrtke ICS Marketing i predsjednica SmartAdvantage Inc., konzultantske tvrtke za menadžere čiji su klijenti na stotine tvrtki srednjeg tržišta. Ona također predsjeda međunarodnom organizacijom TEC (The Executive Committee), s članstvom od 11000 direktora tvrtki. Živi u Hollywoodu.
William G. Flanagan pisac je i urednik u časopisima Forbes, Wall Street Journal, Business Week, Esquire i New York Magazine. Zadnja mu je knjiga Dirty Rotten CEOS (Citadel).

  • Edicija: Biblioteka BARKOD
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x175
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Dajte klijentu razlog da odabere vas, a ne vašu konkurenciju Mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti? Razmislite ponovo. Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom. Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća - Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju. - Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena - Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente. - Svoje jake strane pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima. - Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke. Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti. Jack Welch je jednom rekao: Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati. Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu. Jaynie L. Smith je osnivačica tvrtke ICS Marketing i predsjednica SmartAdvantage Inc., konzultantske tvrtke za menadžere čiji su klijenti na stotine tvrtki srednjeg tržišta. Ona također predsjeda međunarodnom organizacijom TEC (The Executive Committee), s članstvom od 11000 direktora tvrtki. Živi u Hollywoodu. William G. Flanagan pisac je i urednik u časopisima Forbes, Wall Street Journal, Business Week, Esquire i New York Magazine. Zadnja mu je knjiga Dirty Rotten CEOS (Citadel).

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Ljevak
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter