Detalji
Osobna poslovna komunikacija područje su međuljudskih odnosa kojima se svi svakodnevno bavimo, no unatoč njihovoj važnosti i utjecaju na naše živote, rijetko razmišljamo o njima, a još rjeđe ih želimo (i znamo) unaprijediti. Komunikacija je prodaja. Svako pokret, riječ ili simbol za svoj cilj imaju prodaju nečega što želi prodati onaj što šalje poruku onome tko poruku prima. Svatko od nas je prodavač i svatko od nas je kupac, a komunikacija je sredstvo da uspješno provedeno prodaju. Želite li se dobro prodati djevojci koja vam se dopada? Želite li svom djetetu prodati prijedlog da mora ranije na spavanje? Možete li kupcu uspješno prodati proizvod koji nudite? Želite li se dobro prezentirati, dobro pregovarati i, naposljetku, uspješno prodati? Knjiga Saše Petra Kako se uspješno prodati sadrži sve što trebate znati o komunikaciji u poslovnom i u privatnom životu, te kako uspješno prodati svoje znanje, svoje ideje ili svoje proizvode.