Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Kako brak učiniti užasnim

Kako brak učiniti užasnim

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Džej Hejli


ISBN:

9788686653673

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

na stanju

Šifra:

V3546

Broj strana:

176

Težina:

456 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

27,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Lucidno i duhovito Hejli nas kroz sedam poglavlja knjige vodi kroz ozbiljne teme: prvo poglavlje govori o umjetnosti psihoanalize, psihoanalitičkim trikovima, vještini sticanja superiornosti, manevrima koje u komunikaciji primjenjuju psihoanalitičari. Drugo poglavlje je o moćnim taktikama Isusa Hrista i ne bavi se Isusovom duhovnom porukom niti njegovim religijskim idejama metaforično izraženim u njegovim rječima i životu. Pregled koji Hejli nudi u knjizi je opis načina na koji je Isus organizovao ljude i postupao sa njima - o sticanju popularnosti, građenju organizacije, prikupljanju sljedbenika, o Isusovom glavnom taktičkom doprinosu, o vrhuncu borbe za moć i o tome šta smo naučili od Isusa.

Treće poglavlje je o vještini življenja kao šizofreničar, o olako upotrebljavanom terminu šizofreničar, o razlici između šizofrenije i šizofrene komunikacije.
Četvrto poglavlje je posvećeno vještinama opstajanja neuspješnih terapeuta, nostalgiji za dobroćudnim psihoanalitičarima koji danas više nisu vodeća sila na kliničkom polju,
Peto poglavlje je o odbrani psihoanalize i misteriji terapije - šta je cilj terapije, šta dužnost terapeuta, a šta uzrok promjene.
Šesto poglavlje je o racionalizaciji direktivne terapije, a sedmo, naslovno poglavlje Kako brak učiniti užasnim je o planiranju nesrećnog braka, biranju pogrešne osobe, prepirkama, djeci, vanbračnim vezama, bračnim bitkama u starijim godinama, poslednje poglavlje razmatra terapiju kao novi fenomen - da li je svuda ista, ko treba da radi terapiju, metafore, teorije, smjernice...

  • Prevodilac: Milica Janković
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 0
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Lucidno i duhovito Hejli nas kroz sedam poglavlja knjige vodi kroz ozbiljne teme: prvo poglavlje govori o umjetnosti psihoanalize, psihoanalitičkim trikovima, vještini sticanja superiornosti, manevrima koje u komunikaciji primjenjuju psihoanalitičari. Drugo poglavlje je o moćnim taktikama Isusa Hrista i ne bavi se Isusovom duhovnom porukom niti njegovim religijskim idejama metaforično izraženim u njegovim rječima i životu. Pregled koji Hejli nudi u knjizi je opis načina na koji je Isus organizovao ljude i postupao sa njima - o sticanju popularnosti, građenju organizacije, prikupljanju sljedbenika, o Isusovom glavnom taktičkom doprinosu, o vrhuncu borbe za moć i o tome šta smo naučili od Isusa. Treće poglavlje je o vještini življenja kao šizofreničar, o olako upotrebljavanom terminu šizofreničar, o razlici između šizofrenije i šizofrene komunikacije. Četvrto poglavlje je posvećeno vještinama opstajanja neuspješnih terapeuta, nostalgiji za dobroćudnim psihoanalitičarima koji danas više nisu vodeća sila na kliničkom polju, Peto poglavlje je o odbrani psihoanalize i misteriji terapije - šta je cilj terapije, šta dužnost terapeuta, a šta uzrok promjene. Šesto poglavlje je o racionalizaciji direktivne terapije, a sedmo, naslovno poglavlje Kako brak učiniti užasnim je o planiranju nesrećnog braka, biranju pogrešne osobe, prepirkama, djeci, vanbračnim vezama, bračnim bitkama u starijim godinama, poslednje poglavlje razmatra terapiju kao novi fenomen - da li je svuda ista, ko treba da radi terapiju, metafore, teorije, smjernice...

Dodatne informacije

Izdavač Psihopolis institut
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter