Još uvijek Alice - Dirljiv prikaz Alzheimerove bolesti... Knjiga koju nećete zaboraviti.

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
na stanju

Kategorije:

Sadržaj:

Protagonistica romana Još uvijek Alice je Alice Howland, cijenjena profesorica kognitivne psihologije na Sveučilištu Harvard, a posebna joj je specijalizacija lingvistika. U sretnom je braku s jednako tako uspješnim suprugom Johnom s kojim ima troje odrasle djece: Annu, Lydiju i Toma. Tek što navrši 50 godina, Alice se počne događati da zaboravi riječ usred predavanja, onda zaboravi kako da se vrati kući iz svoga susjedstva i zabrine se. Nakon dijagnoze rane Alzheimerove bolesti i spoznaje da ju je vjerojatno naslijedila od oca te da i njezina djeca mogu naslijediti bolest od nje, počinje drugi život Alice Howland, ali i svih oko nje. Alice u tom životu prestaje biti iznimno sposobna i poštovana profesorica koja s lakoćom drži brojna pozvana predavanja na svjetskim sveučilištima, prestaje biti osoba čiji se život zrcali kroz profesionalnu kompetenciju i vrijednost i postaje osoba koja ulaže izniman napor u organizaciju svoje svakodnevice nastojeći sačuvati osjećaje, nadu, smislenost, borbu za svaki dan. Ulazeći duboko u Alicein um, ali i u čitav njezin svijet, autorica Lisa Genova u romanu Još uvijek Alice ocrtava odnose u kojima se i prostor i vrijeme i jezik rastaču, no ostaju dodiri, osmijesi i osjećaji, a djelići nepovezanih sjećanja ukazuju na to da je, koliko god teško, ipak moguće sačuvati bît vlastite ljudskosti.

Autorica Lisa Genova na web stranici Lisa Genova podiže razinu svjesnosti o Alzheimerovoj bolesti te nudi brojne korisne savjete kako ovu bolest spriječiti.

• Prevodilac: Mirta Stantić, Anita Peti-Stantić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2018
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Protagonistica romana Još uvijek Alice je Alice Howland, cijenjena profesorica kognitivne psihologije na Sveučilištu Harvard, a posebna joj je specijalizacija lingvistika. U sretnom je braku s jednako tako uspješnim suprugom Johnom s kojim ima troje odrasle djece: Annu, Lydiju i Toma. Tek što navrši 50 godina, Alice se počne događati da zaboravi riječ usred predavanja, onda zaboravi kako da se vrati kući iz svoga susjedstva i zabrine se. Nakon dijagnoze rane Alzheimerove bolesti i spoznaje da ju je vjerojatno naslijedila od oca te da i njezina djeca mogu naslijediti bolest od nje, počinje drugi život Alice Howland, ali i svih oko nje. Alice u tom životu prestaje biti iznimno sposobna i poštovana profesorica koja s lakoćom drži brojna pozvana predavanja na svjetskim sveučilištima, prestaje biti osoba čiji se život zrcali kroz profesionalnu kompetenciju i vrijednost i postaje osoba koja ulaže izniman napor u organizaciju svoje svakodnevice nastojeći sačuvati osjećaje, nadu, smislenost, borbu za svaki dan. Ulazeći duboko u Alicein um, ali i u čitav njezin svijet, autorica Lisa Genova u romanu Još uvijek Alice ocrtava odnose u kojima se i prostor i vrijeme i jezik rastaču, no ostaju dodiri, osmijesi i osjećaji, a djelići nepovezanih sjećanja ukazuju na to da je, koliko god teško, ipak moguće sačuvati bît vlastite ljudskosti. Autorica Lisa Genova na web stranici Lisa Genova podiže razinu svjesnosti o Alzheimerovoj bolesti te nudi brojne korisne savjete kako ovu bolest spriječiti.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Ljevak
Preporuka Ne