Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Javno mnijenje: teorije i istraživanje

Javno mnijenje: teorije i istraživanje

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-040-5

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2018

Broj strana:

214

Težina:

450 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

10,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga je podijeljena u tri dijela. U prvome se raspravljaju teorijske odrednice pojma javno mnijenje, u drugome se javno mnijenje razmatra kao predmet empirijskih istraživanja, a u trećemu se analizira valjanost istraživanja javnog mnijenja u Hrvatskoj. Na kraju se, osim bogate literature s toga područja, donose Preporuke za istraživanje valjanosti.

IZ RECENZIJA
Sa stajališta znanstvenog doprinosa knjiga pruža velik broj posve novih uvida, posebno vezanih uz razvoj naše demokracije i uvođenje odgovarajućih instrumenata za njezino adekvatno funkcioniranje. Nema nikakve sumnje da ovaj rad u tom smislu znači pionirski pothvat, čijim će se rezultatima služiti znanost, ali i praksa u idućim desetljećima. Dakle, nesumnjiv je ozbiljan znanstveni doprinos ove knjige.
prof. dr. Pavao Novosel
Teorijski dio knjige zasnovan je na relevantnoj svjetskoj literaturi. Izabran je važan problem istraživanja koji je obrađen na primjeran način. Riječ je, dakle, o vrlo kvalitetnom radu koji može korisno poslužiti kao literatura studentima društvenih znanosti u pripremanju ispita iz metodologijskih predmeta, a također i onima koji se već bave istraživanjem javnoga mnijenja.
prof. dr. Miroslav Vujević

IZ SADRŽAJA

- PREDGOVOR
- PRVI DIO: Teorijske odrednice javnog mnijenja
- Uvodne napomene
- 1. Razvoj pojma javno mnijenje
- 1.1. Rana shvaćanja mnijenja
- 1.2. Rana shvaćanja javnosti
- 1.3. Rana shvaćanja javnoga mnijenja
- 2. Suvremene teorije javnoga mnijenja
- 2.1. Teorije javnosti
- 2.2. Konceptualizacija mnijenja
- 2.3. Konceptualizacija javnoga mnijenja
- 2.4. Zaključni osvrt na konceptualizaciju javnoga mnijenja

- DRUGI DIO: Javno mnijenje kao predmet empirijskih istraživanja
- Uvodne napomene
- 1. Razvoj i stanje istraživanja javnoga mnijenja
- 1.1. Istraživanje javnoga mnijenja u Sjedinjenim Američkim Državama
- 1.2. Istraživanje javnoga mnijenja u drugim zemljama
- 1.3. Istraživanje javnoga mnijenja u Hrvatskoj
- 2. Metode i tehnike istraživanja javnoga mnijenja
- 2.1. Analiza sadržaja
- 2.2. Analiza statističkih podataka
- 2.3. Polustrukturirani intervju
- 2.4. Anketna istraživanja
- 2.5. Vrste i strategija predizbornih istraživanja javnoga mnijenja
- 3. Značaj i kritika istraživanja javnoga mnijenja
- 4. Valjanost istraživanja javnoga mnijenja
- 4.1. Pojam valjanosti istraživanja
- 4.2. Osnovne vrste valjanosti
- 4.3. Vrste valjanosti prema načinu utvrđivanja
- 4.4. Moguće analize valjanosti istraživanja javnoga mnijenja

TREĆI DIO: Analiza valjanosti istraživanja javnoga mnijenja u Hrvatskoj
- Uvodne napomene
- 1. Metoda analize
- 1.1. Analitička građa
- 1.2. Kriterijski podaci
- 1.3. Definiranje prediktorskih i kriterijskih varijabli
- 1.4. Postupci statističke obrade podataka
- 1.5. Podaci za analizu grešaka i pristranosti
- 2. Rezultati analize valjanosti
- 2.1. Istraživanja u povodu izbora 1990.
- 2.2. Predreferendumska istraživanja 1991.
- 2.3. Predizborna istraživanja 1992.
- 2.4. Predizborna istraživanja 1993.
- 3. Opća ocjena valjanosti analiziranih istraživanja
- 3.1. Statistička valjanost
- 3.2. Valjanost sa stajališta političkih posljedica izbora
- 3.3. Usporedba s valjanošću istraživanja u SAD-u
- 4. Analiza grešaka i pristranosti istraživanja
- 4.1. Primjeri nevalidnih istraživanja u svijetu
- 4.2. Mogući izvori nevalidnosti analiziranih istraživanja
- 5. Sažetak i zaključci analize
- 6. Preporuke za poboljšanje valjanosti istraživanja javnoga mnijenja
- LITERATURA
- PRILOZI

  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 1
  • Godina: 1995
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga je podijeljena u tri dijela. U prvome se raspravljaju teorijske odrednice pojma javno mnijenje, u drugome se javno mnijenje razmatra kao predmet empirijskih istraživanja, a u trećemu se analizira valjanost istraživanja javnog mnijenja u Hrvatskoj. Na kraju se, osim bogate literature s toga područja, donose Preporuke za istraživanje valjanosti. IZ RECENZIJA Sa stajališta znanstvenog doprinosa knjiga pruža velik broj posve novih uvida, posebno vezanih uz razvoj naše demokracije i uvođenje odgovarajućih instrumenata za njezino adekvatno funkcioniranje. Nema nikakve sumnje da ovaj rad u tom smislu znači pionirski pothvat, čijim će se rezultatima služiti znanost, ali i praksa u idućim desetljećima. Dakle, nesumnjiv je ozbiljan znanstveni doprinos ove knjige. prof. dr. Pavao Novosel Teorijski dio knjige zasnovan je na relevantnoj svjetskoj literaturi. Izabran je važan problem istraživanja koji je obrađen na primjeran način. Riječ je, dakle, o vrlo kvalitetnom radu koji može korisno poslužiti kao literatura studentima društvenih znanosti u pripremanju ispita iz metodologijskih predmeta, a također i onima koji se već bave istraživanjem javnoga mnijenja. prof. dr. Miroslav Vujević IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR - PRVI DIO: Teorijske odrednice javnog mnijenja - Uvodne napomene - 1. Razvoj pojma javno mnijenje - 1.1. Rana shvaćanja mnijenja - 1.2. Rana shvaćanja javnosti - 1.3. Rana shvaćanja javnoga mnijenja - 2. Suvremene teorije javnoga mnijenja - 2.1. Teorije javnosti - 2.2. Konceptualizacija mnijenja - 2.3. Konceptualizacija javnoga mnijenja - 2.4. Zaključni osvrt na konceptualizaciju javnoga mnijenja - DRUGI DIO: Javno mnijenje kao predmet empirijskih istraživanja - Uvodne napomene - 1. Razvoj i stanje istraživanja javnoga mnijenja - 1.1. Istraživanje javnoga mnijenja u Sjedinjenim Američkim Državama - 1.2. Istraživanje javnoga mnijenja u drugim zemljama - 1.3. Istraživanje javnoga mnijenja u Hrvatskoj - 2. Metode i tehnike istraživanja javnoga mnijenja - 2.1. Analiza sadržaja - 2.2. Analiza statističkih podataka - 2.3. Polustrukturirani intervju - 2.4. Anketna istraživanja - 2.5. Vrste i strategija predizbornih istraživanja javnoga mnijenja - 3. Značaj i kritika istraživanja javnoga mnijenja - 4. Valjanost istraživanja javnoga mnijenja - 4.1. Pojam valjanosti istraživanja - 4.2. Osnovne vrste valjanosti - 4.3. Vrste valjanosti prema načinu utvrđivanja - 4.4. Moguće analize valjanosti istraživanja javnoga mnijenja TREĆI DIO: Analiza valjanosti istraživanja javnoga mnijenja u Hrvatskoj - Uvodne napomene - 1. Metoda analize - 1.1. Analitička građa - 1.2. Kriterijski podaci - 1.3. Definiranje prediktorskih i kriterijskih varijabli - 1.4. Postupci statističke obrade podataka - 1.5. Podaci za analizu grešaka i pristranosti - 2. Rezultati analize valjanosti - 2.1. Istraživanja u povodu izbora 1990. - 2.2. Predreferendumska istraživanja 1991. - 2.3. Predizborna istraživanja 1992. - 2.4. Predizborna istraživanja 1993. - 3. Opća ocjena valjanosti analiziranih istraživanja - 3.1. Statistička valjanost - 3.2. Valjanost sa stajališta političkih posljedica izbora - 3.3. Usporedba s valjanošću istraživanja u SAD-u - 4. Analiza grešaka i pristranosti istraživanja - 4.1. Primjeri nevalidnih istraživanja u svijetu - 4.2. Mogući izvori nevalidnosti analiziranih istraživanja - 5. Sažetak i zaključci analize - 6. Preporuke za poboljšanje valjanosti istraživanja javnoga mnijenja - LITERATURA - PRILOZI

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter