Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Javni izbor

Javni izbor

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-157-513-3

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B5451

Broj strana:

618

Težina:

900 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

105,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga «Javni izbor», autora Dennisa C. Muellera, može se definirati kao ekonomsko proučavanje netržišnog odlučivanja, ili jednostavno, kao primjenu ekonomije na političku znanost. Zbog toga se djelo nerijetko označava ekonomskom teorijom politike, premda se sam pristup razmatra i kao dio političke ekonomije. Iz tih je razloga ovo kapitalno djelo najbolji pregled doprinosa formalnoj ekonomskoj i političkoj analizi.

Teorija javnog izbora u velikoj se mjeri zasniva na političkom individualizmu. Svi akteri u kolektivnom odlučivanju kao što su ponašanje birača, političkih stranaka, interesnih skupina, mogu se razumjeti ako se pođe od pretpostavke da u svom djelovanju slijede isključivo pojedinačne interese. Metodologija javnog izbora preuzeta je iz ekonomije, prema kojoj je čovjek egoistični, racionalni maksimizator korisnosti.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2019
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga «Javni izbor», autora Dennisa C. Muellera, može se definirati kao ekonomsko proučavanje netržišnog odlučivanja, ili jednostavno, kao primjenu ekonomije na političku znanost. Zbog toga se djelo nerijetko označava ekonomskom teorijom politike, premda se sam pristup razmatra i kao dio političke ekonomije. Iz tih je razloga ovo kapitalno djelo najbolji pregled doprinosa formalnoj ekonomskoj i političkoj analizi. Teorija javnog izbora u velikoj se mjeri zasniva na političkom individualizmu. Svi akteri u kolektivnom odlučivanju kao što su ponašanje birača, političkih stranaka, interesnih skupina, mogu se razumjeti ako se pođe od pretpostavke da u svom djelovanju slijede isključivo pojedinačne interese. Metodologija javnog izbora preuzeta je iz ekonomije, prema kojoj je čovjek egoistični, racionalni maksimizator korisnosti.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter