Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski pristup

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski pristup

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

953-180-129-0

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2013

Broj strana:

112

Težina:

250 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

17,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

IZ PREDGOVORA
Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja.
Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.

IZ SADRŽAJA
- Uvodne stranice
- TEORIJSKI OKVIR
- 1. Teorije učenja
- 1.1. Tolmanova teorija
- 1.2. Geštalističke teorije učenja
- 1.3. Piagetova teorija
- 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
- 1.5. Rogersov pristup učenju
- 2. Komunikacijski procesi
- 2.1. Verbalna komunikacija
- 2.2. Neverbalna komunikacija
- 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
- 2.4. Slušanje u komunikaciji
- 2.5. Feedback u komunikaciji
- 3. Teorije potreba
- 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
- 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
- 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece

RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI
- 1. Emocionalni razvoj
- 2. Socijalni razvoj
- 3. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
- 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
- 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
- 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu

OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI
- 1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
- 2. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
- 3. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama

PRIMJENA INTEGRALNE METODE
- 1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
- 2. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
- Umjesto zaključka
- Literatura

  • Edicija: Komunikologija
  • Izdanje: 2
  • Godina: 2005
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće. IZ PREDGOVORA Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta. IZ SADRŽAJA - Uvodne stranice - TEORIJSKI OKVIR - 1. Teorije učenja - 1.1. Tolmanova teorija - 1.2. Geštalističke teorije učenja - 1.3. Piagetova teorija - 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa - 1.5. Rogersov pristup učenju - 2. Komunikacijski procesi - 2.1. Verbalna komunikacija - 2.2. Neverbalna komunikacija - 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa - 2.4. Slušanje u komunikaciji - 2.5. Feedback u komunikaciji - 3. Teorije potreba - 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu - 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera - 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI - 1. Emocionalni razvoj - 2. Socijalni razvoj - 3. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi - 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju - 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju - 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI - 1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta - 2. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece - 3. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama PRIMJENA INTEGRALNE METODE - 1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom - 2. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece - Umjesto zaključka - Literatura

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter