Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Inovacijom do pobjede - Model od A do F

Inovacijom do pobjede - Model od A do F

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-0-30279-2

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D3106

Broj strana:

290

Težina:

300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

54,50 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom od A do F, a vrijedi za sve vrste organizacija, djelatnosti i inovacija.
Uspješan inovacijski sustav temelji se na strateškom planiranju inovacije, mjerenjima učinaka inovacije (inovacijska metrika), nagrađivanju a u pozadini toga je inovacijska kultura. Ako menadžeri žele uvoditi inovacije u svojoj organizaciji, moraju istodobno upravljati svim tim četirima područjima da bi se ona međusobno dopunjavala i na taj način jačala jedno drugo. Upravo je to ono što su autori nazvali sveobuhvatnim inovacijskim sustavom.
Prvo je područje strateško planiranje inovacije. U njemu su prioriteti određeni i usklađeni s općom strategijom, zadaćom i ciljevima. Inovativno strateško planiranje generira inovacijske projekte. Oni se sastoje od inovacijskih procesa. Inovacijski je proces temelj za preobrazbu ideje u inovaciju.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2016
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 170x240
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom od A do F, a vrijedi za sve vrste organizacija, djelatnosti i inovacija. Uspješan inovacijski sustav temelji se na strateškom planiranju inovacije, mjerenjima učinaka inovacije (inovacijska metrika), nagrađivanju a u pozadini toga je inovacijska kultura. Ako menadžeri žele uvoditi inovacije u svojoj organizaciji, moraju istodobno upravljati svim tim četirima područjima da bi se ona međusobno dopunjavala i na taj način jačala jedno drugo. Upravo je to ono što su autori nazvali sveobuhvatnim inovacijskim sustavom. Prvo je područje strateško planiranje inovacije. U njemu su prioriteti određeni i usklađeni s općom strategijom, zadaćom i ciljevima. Inovativno strateško planiranje generira inovacijske projekte. Oni se sastoje od inovacijskih procesa. Inovacijski je proces temelj za preobrazbu ideje u inovaciju.

Dodatne informacije

Izdavač Školska knjiga
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter