Detalji
U ovoj je knjizi predložena nova i drukčija shema inovacijskih procesa koja će organizacijama omogućiti da fleksibilno organiziraju vlastiti inovacijski proces. Autori su taj sustav nazvali modelom od A do F, a vrijedi za sve vrste organizacija, djelatnosti i inovacija.
Uspješan inovacijski sustav temelji se na strateškom planiranju inovacije, mjerenjima učinaka inovacije (inovacijska metrika), nagrađivanju a u pozadini toga je inovacijska kultura. Ako menadžeri žele uvoditi inovacije u svojoj organizaciji, moraju istodobno upravljati svim tim četirima područjima da bi se ona međusobno dopunjavala i na taj način jačala jedno drugo. Upravo je to ono što su autori nazvali sveobuhvatnim inovacijskim sustavom.
Prvo je područje strateško planiranje inovacije. U njemu su prioriteti određeni i usklađeni s općom strategijom, zadaćom i ciljevima. Inovativno strateško planiranje generira inovacijske projekte. Oni se sastoje od inovacijskih procesa. Inovacijski je proces temelj za preobrazbu ideje u inovaciju.