Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

25.357

Facebook slicica

Katalog

Tomb Raider: The Angel of Darkness

Tomb Raider: The Angel of Darkness

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

5032921017534

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M1017

Broj strana:

0

Težina:

124 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

12,60 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ovo je šesti dio u serijalu Tomb Raider. Nakon dugo dugo vremena Lara i Von Croy napokon zajedno... Riječ o njezinom Učitelju, odnosno o poznatom arheologu Profesoru Werner Von Croyu koji je jednom davno posjetio Larinu školu te svojim predavanjem, a kasnije i člancima u National Geographicu u njoj probudio želju za putovanjima na udaljena mjesta gdje će napokon utažiti svoju iskonsku žeđ za avanturom.

No umjesto da padne jedan veliki zagrljaj, dolazi do zaoštravanja odnosa... On se pak ponaša kao da ničeg nije bilo te joj nudi novi posao, ustvari moli je za pomoć oko nekih opakih tipova. Lara ko Lara, dolazi do verbalnog sukoba, Werner vadi štolj-pi, na trenutak mrak, par zasljepljujućih bljeskova i evo ga na podu mrtav hladan leži, više mrtav nego hladan leži :-). Ulijeće murija, sva sumnja pada na Laru (a na koga bi drugog) koja kroz iglene uši uspijeva pobjeći nahuškanim policijskim rotwailerima.

Osim standardnog naoružanja Lara sada vrlo dobro barata svojim entitetima pa ih osim trčanja i raznih uhvati-dohvati akcija koristi i za tučnjavu. Udarci su izvedeni dosta dobro, onaj nogom posebno, tijelo prilikom borbe nije kruto niti na bilo koji način smiješno kao što zna biti u sličnim igrama iz trećeg lica. No bez obzira na nove mogućnosti i spretnost razvijenu tokom igranja prijašnjih dijelova, u mnogim situacijama nećete moći napredovati u smislu preskakivanja neke od brojnih provalija, rupa, ulica (s krova na krov) odnosno fizičkih rascjepa u bilo kojem obliku jer je Lara preslaba. Riješenje se nalazi u bližoj okolici gdje ćete morati potražiti neki predmet (stol, sanduk, vrata, etc.) koji ćete gurnuti, povući, razbiti te time postati jači i naravno sposobni da savladate prepreku. Osim preskakivanja isto se odnosi i na veranje po zidovima gdje vam pri početku kretanja počinje curiti snaga, pa morate biti brzi i spretni kako bi sretno stigli na ciljano odredište. Kako otkriti takve interaktivne objekte, ništa lakše, kada ste blizu, u doljnjem desnom kutu se pojavi simbol ruke koji signalizira moguću interakciju. Ali predmeta ima ko u priči pa to možda i nije tako lako :-).

Sve predmete koje sakupite, bilo da se radi o nečem vama naizgled neiskoristivom ili oružju, možete unovčiti u zalagaonici. Municiju možete bez straha prodavati jer se isto kao i health nakon što ih pokupite s vremena na vrijeme regeneriraju. Novcem ćete kasnije platiti vrijedne informacije ili zabave radi otići u boksački klub te se kladiti i najvjerojatnije dodatno zaraditi. Uvedena je i konverzacija s likovima gdje se ovisno o ishodu razgovora djelomično mijenja scenario pa ako žalite ići lakšom varijantom, uputno je osim pameti koristiti i pristojnost. No ako vas i zadesi ona teža varijanta, ne brinite se jer obje vode do istog cilja. Animacije likova se odvijaju u game enginu što je nepravljeno veoma kvalitetno. Što se AI-a tiče, malo je lukaviji i spretniji te će vas često znati iznenaditi odnosno čekati u zasjedi i možda malčice prestrašiti, ali u biti nije neki pomak od dosadašnjih TR-a pa ćete uz malo truda bez problema savladavati sve neprijatelje, čak i one na višljim nivoima.

U AoD-u Lara izgleda bolje nego ikad prije, nije riječ samo o modelu s većim brojem poligona, a samim time i lijepšim oblinama i zaista detaljnim teksturama, već o njenom držanju. Osim što u nekim situacijama pri šuljanju i pripijanju uza zid ima mrki ali totalno zavodljiv pogled, Lara u mnogim scenama izgleda poput manekenke koja pozira za modni časopis. Nema što, ženstvenost na djelu. Muški lik Kurtis Trent također u svim svojim većinom akcijskim dogodovštinama (mada kratkim) tokom igre djeluje vrlo macho. Sami nivoi su jako veliki, te će vam kao nikad do sada biti potrebno strpljenje i sistematičnost, inače će vas lutanje toliko zbuniti u zapetljati da vam neće pomoći ni mapa grada ni silni putokazi s imenima ulica kojih u Parizu ima poprilično. Novi engine je naravno donio bolje modele građevina i njihovih exterijera i interijera. Ovoga puta sve izgleda puno realnije, npr. razne pukotine u zidovima, ventilacione cijevi, oronula fasada kuća, njena hrapavost ili glatkoća više nisu naljepljene teksture već čisti 3D modeli za koje više ne moramo naklapati jesu li interaktivni ili nisu, da li se njima možemo poslužiti ili ne. Teksture su dovedene na nivo jednog 3Dmarka, a samim time se podrazumijeva da ćete na nekoj od jačih grafičkih kartica moći uživati u blagodatima pixel shadersa, bumpmapinga, trilinearnog filtriranja i što ti ja znam čega sve ne. U prijevodu, okoliš rula, dovoljno je samo pogledati lokve vode na podu i u njima ozrcaljeno nebe pa će vam sve biti jasno. Osim estetskog izgleda Lare i okoliša, poradilo se na fizici što je rezultiralo realnijim padovima i općenito reagiranjem modela tijela na reljef tla, npr. kada se Lara strmoglavi u neku od brojnih rupetina te pri tome zakači izbočinu tzv. balkončić, ona neće ostati ležati odnosno s pola tijela nazovimo lebdjeti u zraku mrtva, već će se potpuno interaktivno u skladu s zakonima zemljine sile teže otkotrljati na nivo niže (već viđeno u nekim first person shooterima i naravno pohvalno).

Muzika je kao uvijek do sada skoro pa savršena, uredno prati atmosferu uz igre te stvara jedan filmu blizak ugođaj. Prije spomenute animacije konverzacije likova u game enginu osim titla imaju i zvučnu pozadinu, neznam tko je posudio glasove, no posao su odradili fenomenalno. Što se tiče zvukova u igri, tu se zaista nema što prigovoriti, 5+ :).

Slobodno nabavite igru i višednevna zabava bit će vam zagarantirana.

Igra zahtijeva Windows 98, 2000 ili XP, 128MB memorije i grafičku karticu sa barem 16MB.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2003
  • Jezik: Engleski jezik
  • Vrsta uveza: CD kutija
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 135x190
  • Zemlja porijekla: Velika Britanija
  • Stanje: Nova

Detalji

Ovo je šesti dio u serijalu Tomb Raider. Nakon dugo dugo vremena Lara i Von Croy napokon zajedno... Riječ o njezinom Učitelju, odnosno o poznatom arheologu Profesoru Werner Von Croyu koji je jednom davno posjetio Larinu školu te svojim predavanjem, a kasnije i člancima u National Geographicu u njoj probudio želju za putovanjima na udaljena mjesta gdje će napokon utažiti svoju iskonsku žeđ za avanturom. No umjesto da padne jedan veliki zagrljaj, dolazi do zaoštravanja odnosa... On se pak ponaša kao da ničeg nije bilo te joj nudi novi posao, ustvari moli je za pomoć oko nekih opakih tipova. Lara ko Lara, dolazi do verbalnog sukoba, Werner vadi štolj-pi, na trenutak mrak, par zasljepljujućih bljeskova i evo ga na podu mrtav hladan leži, više mrtav nego hladan leži :-). Ulijeće murija, sva sumnja pada na Laru (a na koga bi drugog) koja kroz iglene uši uspijeva pobjeći nahuškanim policijskim rotwailerima. Osim standardnog naoružanja Lara sada vrlo dobro barata svojim entitetima pa ih osim trčanja i raznih uhvati-dohvati akcija koristi i za tučnjavu. Udarci su izvedeni dosta dobro, onaj nogom posebno, tijelo prilikom borbe nije kruto niti na bilo koji način smiješno kao što zna biti u sličnim igrama iz trećeg lica. No bez obzira na nove mogućnosti i spretnost razvijenu tokom igranja prijašnjih dijelova, u mnogim situacijama nećete moći napredovati u smislu preskakivanja neke od brojnih provalija, rupa, ulica (s krova na krov) odnosno fizičkih rascjepa u bilo kojem obliku jer je Lara preslaba. Riješenje se nalazi u bližoj okolici gdje ćete morati potražiti neki predmet (stol, sanduk, vrata, etc.) koji ćete gurnuti, povući, razbiti te time postati jači i naravno sposobni da savladate prepreku. Osim preskakivanja isto se odnosi i na veranje po zidovima gdje vam pri početku kretanja počinje curiti snaga, pa morate biti brzi i spretni kako bi sretno stigli na ciljano odredište. Kako otkriti takve interaktivne objekte, ništa lakše, kada ste blizu, u doljnjem desnom kutu se pojavi simbol ruke koji signalizira moguću interakciju. Ali predmeta ima ko u priči pa to možda i nije tako lako :-). Sve predmete koje sakupite, bilo da se radi o nečem vama naizgled neiskoristivom ili oružju, možete unovčiti u zalagaonici. Municiju možete bez straha prodavati jer se isto kao i health nakon što ih pokupite s vremena na vrijeme regeneriraju. Novcem ćete kasnije platiti vrijedne informacije ili zabave radi otići u boksački klub te se kladiti i najvjerojatnije dodatno zaraditi. Uvedena je i konverzacija s likovima gdje se ovisno o ishodu razgovora djelomično mijenja scenario pa ako žalite ići lakšom varijantom, uputno je osim pameti koristiti i pristojnost. No ako vas i zadesi ona teža varijanta, ne brinite se jer obje vode do istog cilja. Animacije likova se odvijaju u game enginu što je nepravljeno veoma kvalitetno. Što se AI-a tiče, malo je lukaviji i spretniji te će vas često znati iznenaditi odnosno čekati u zasjedi i možda malčice prestrašiti, ali u biti nije neki pomak od dosadašnjih TR-a pa ćete uz malo truda bez problema savladavati sve neprijatelje, čak i one na višljim nivoima. U AoD-u Lara izgleda bolje nego ikad prije, nije riječ samo o modelu s većim brojem poligona, a samim time i lijepšim oblinama i zaista detaljnim teksturama, već o njenom držanju. Osim što u nekim situacijama pri šuljanju i pripijanju uza zid ima mrki ali totalno zavodljiv pogled, Lara u mnogim scenama izgleda poput manekenke koja pozira za modni časopis. Nema što, ženstvenost na djelu. Muški lik Kurtis Trent također u svim svojim većinom akcijskim dogodovštinama (mada kratkim) tokom igre djeluje vrlo macho. Sami nivoi su jako veliki, te će vam kao nikad do sada biti potrebno strpljenje i sistematičnost, inače će vas lutanje toliko zbuniti u zapetljati da vam neće pomoći ni mapa grada ni silni putokazi s imenima ulica kojih u Parizu ima poprilično. Novi engine je naravno donio bolje modele građevina i njihovih exterijera i interijera. Ovoga puta sve izgleda puno realnije, npr. razne pukotine u zidovima, ventilacione cijevi, oronula fasada kuća, njena hrapavost ili glatkoća više nisu naljepljene teksture već čisti 3D modeli za koje više ne moramo naklapati jesu li interaktivni ili nisu, da li se njima možemo poslužiti ili ne. Teksture su dovedene na nivo jednog 3Dmarka, a samim time se podrazumijeva da ćete na nekoj od jačih grafičkih kartica moći uživati u blagodatima pixel shadersa, bumpmapinga, trilinearnog filtriranja i što ti ja znam čega sve ne. U prijevodu, okoliš rula, dovoljno je samo pogledati lokve vode na podu i u njima ozrcaljeno nebe pa će vam sve biti jasno. Osim estetskog izgleda Lare i okoliša, poradilo se na fizici što je rezultiralo realnijim padovima i općenito reagiranjem modela tijela na reljef tla, npr. kada se Lara strmoglavi u neku od brojnih rupetina te pri tome zakači izbočinu tzv. balkončić, ona neće ostati ležati odnosno s pola tijela nazovimo lebdjeti u zraku mrtva, već će se potpuno interaktivno u skladu s zakonima zemljine sile teže otkotrljati na nivo niže (već viđeno u nekim first person shooterima i naravno pohvalno). Muzika je kao uvijek do sada skoro pa savršena, uredno prati atmosferu uz igre te stvara jedan filmu blizak ugođaj. Prije spomenute animacije konverzacije likova u game enginu osim titla imaju i zvučnu pozadinu, neznam tko je posudio glasove, no posao su odradili fenomenalno. Što se tiče zvukova u igri, tu se zaista nema što prigovoriti, 5+ :). Slobodno nabavite igru i višednevna zabava bit će vam zagarantirana. Igra zahtijeva Windows 98, 2000 ili XP, 128MB memorije i grafičku karticu sa barem 16MB.

Dodatne informacije

Izdavač Eidos
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter