Detalji
Splinter Cell je u godini 2002. izašao za Xbox, a u godini 2003. za PC, PlayStation 2, GameCube, GameBoy Advance i N-Gage. Prema podacima iz Ubisofta, igra je bila prodana u 6 milijuna primjeraka.
Glavnina igre sastoji se u šuljanju, provaljivanju u neprijateljske baze i eliminiranju neprijatelja/terorista, zbog čega na engleskom ovaj žanr igre nosi ime stealth shooter (stealth pucačina), ali u nekim okolnostima ima i dosta akcije, i to u situacijama gdje je potrebno. Kao tajni agent Sam Fisher, igrač je na zadatku jedne tajne operacijske strukture koja pripada Nacionalnoj agenciji za sigurnost (National Security Agency ,NSA) i koja šalje svoje najbolje agente u najopasnije i najriskantnije misije. Ta struktura se zove Third Echelon. Ona je odgovor Sjedinjenih Američkih Država na sve veću prijetnju računalnog terorizma. Jedinice Third Echelona se nazivaju Splinter Cell. Te djeluju uvijek u tajnosti i sasvim samostalno, gdje imaju stalan kontakt s glavnim stožerom preko Funka. Third Echelon je označen kao stroga tajna i zbog toga njegovo postojanje nije javno priznato od strane američke vlade. U slučaju da jedan od agenata bude otkriven, tada od vlade svaka veza sa tim agentom dementira.
Igra zasniva grafički na jednoj modificiranoj verziji Unreal Engine-a, koja omogućuje prikaz detaljnih sjena. Igrač ima priliku uz pomoć tih mogućnosti izbjeći opasne situacije, pri čemu iskorištava slabo osvjetljene dijelove Level-a (gdje je večina sjena) i tako neotkriven svoje zadatke privesti uspješno kraju.
U ulozi Sam Fisher-a je cilj otkriti jednu zavjeru protiv predsjednka Georgije, Kombayn Nikoladze-a. Taj želi osvojiti cijeli Azerbajdžan uz pomoć georgijskih specijalnih jedinica. Fisher operira međuostalom u jednoj policijskoj stanici u Tiflis-u, na jednoj naftnoj platformi, u glavnom stožeru CIA, kao i na mnogo drugih mjesta diljem svijeta. Igrač je pri tome gotove uvijek sam sebi pripušten, ali ima ipak jednu jedinu funk-vezu u NSA glavni stožer.