Detalji
Knjiga je izašla 1931.godine u izdanju Lenjingradskog društva arhitekata, koje, ipak nije bilo sasvim saglasno sa svim stavovima autora, ali ga je podržavalo, naglašavajući da je ilustracioni materijal vrlo bitan i da može poslužiti ne samo za oblast arhitekture, nego i za oblast industrijske tehnike. Černjihov i sam to, bar na prvi pogled, sugerira - spoj u njegovom naslovu između arhitektonskih i mašinskih formi nije slučajan.
Trajnost crteža i ideja Černjihova, kao uostalom i trajnost cijelog pokreta ruske, sovjetske avangarde dvadesetih, značajnim dijelom počiva na postojanju sadržine u toj arhitekturi, na postojanju ideala, ciljeva, horizonata, vizija, značenja, slika.
Kod Černjihova, iako je riječ samo o crtežima, taj unutrašnji krug arhitektonskog stava što ga on ima i arhitektonskih formi koje on predlaže, ima jasnu vrlinu socijalne energije i nade.
Ova knjiga pomaže, ili skoro omogućava razumijevanje konstruktivizma u njegovom osnovnom, najčistijem i autentičnom pojavnom projektu.