Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Gluma i neuroznanost - Uvod u kongnitivne teorije izvedbenih umjetnosti

Gluma i neuroznanost - Uvod u kongnitivne teorije izvedbenih umjetnosti

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Marinko Leš


ISBN:

9789533555300

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

B6922

Broj strana:

208

Težina:

600 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

44,40 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Gluma i neuroznanost u širem je smislu svojevrsni uvod u kognitivne teorije izvedbe, pri čemu se kognitivnome pristupa enaktivistički s pridavanjem središnjeg mjesta iskustvenoj razini uvida u stvarnost. Udruživanju svih umjetničkih medija te apsorbiranju mnogobrojnih znanja, od filozofije do arhitekture, golemom instrumentariju teorije izvedbe ova knjiga priključuje i promatranja iz perspektive neuroznanosti. Time se nastoji otvoriti novi transdisciplinarni (a ne samo interdisciplinarni) prostor promišljanja izvedbenih fenomena, prvenstveno glumačkog, pri čemu ambicija nije odgovoriti na dileme koje se postavljaju na novotvorenom sučelju disparatnih uvida, već je želja ukazati na problematska mjesta koje je potrebno znanstveno opisati/teorijski tematizirati/pedagoškom praksom oprimjeriti. Doprinos ove knjige, iznikle iz prvog doktorskog istraživanja u hrvatskoj akademskoj sredini (i među rijetkim inozemnim radovima takvog profila) nije eksperimentalan, već spekulativno-teorijski i pedagoško-praktičan (kroz traganje za teorijskom spojnicom inovativne enaktivne pedagogije glume i tradicionalne pedagogije glume, pri čemu je u znanstvenome smislu važna radikalnost metodološkog pomaka fokusa). Ova je knjiga pisana iz perspektive glumca, osobe s aktivnom kompetencijom, znanjem i vještinama, nekoga iz same srži kreativnog procesa i istra- živanja. Takav smjer istraživačke pozornosti doveo je do uobličavanja ideja i pitanja koja su se u umjetničkoj praksi i pedagogijama glume postavljala kako u prošlosti tako i danas, ali sada s iskorakom u dvojako akademsko istraživanje. Prvo, odvija se u području teorijskog promišljanja prakse koje nije nužno znanstveno-istraživačko, ali je teorijski fundirano i vrijedno za akademske programe umjetničkih akademija s profilom istraživanja poput onoga koji teoriju povezuje s dramaturgijom izvedbe. Drugo, taj se metodološki iskorak s odgovarajućom reinterpretacijom temeljnih pojmova i problema odnosi i na proučavanje poveznica praksom-utemeljene teorije izvedbenih umjetnosti s jedne i znanosti s druge strane. Cilj knjige Gluma i neuroznanost je ukazati na perpetuirajući odnos znanosti i umjetnosti, prakse i teorije te ranjivu intuitivnost ojačati znanstvenim potvrdama. Utoliko se radi o vrijednom doprinosu i izvedbenim umjetnostima i znanosti.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2021
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x280
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Gluma i neuroznanost u širem je smislu svojevrsni uvod u kognitivne teorije izvedbe, pri čemu se kognitivnome pristupa enaktivistički s pridavanjem središnjeg mjesta iskustvenoj razini uvida u stvarnost. Udruživanju svih umjetničkih medija te apsorbiranju mnogobrojnih znanja, od filozofije do arhitekture, golemom instrumentariju teorije izvedbe ova knjiga priključuje i promatranja iz perspektive neuroznanosti. Time se nastoji otvoriti novi transdisciplinarni (a ne samo interdisciplinarni) prostor promišljanja izvedbenih fenomena, prvenstveno glumačkog, pri čemu ambicija nije odgovoriti na dileme koje se postavljaju na novotvorenom sučelju disparatnih uvida, već je želja ukazati na problematska mjesta koje je potrebno znanstveno opisati/teorijski tematizirati/pedagoškom praksom oprimjeriti. Doprinos ove knjige, iznikle iz prvog doktorskog istraživanja u hrvatskoj akademskoj sredini (i među rijetkim inozemnim radovima takvog profila) nije eksperimentalan, već spekulativno-teorijski i pedagoško-praktičan (kroz traganje za teorijskom spojnicom inovativne enaktivne pedagogije glume i tradicionalne pedagogije glume, pri čemu je u znanstvenome smislu važna radikalnost metodološkog pomaka fokusa). Ova je knjiga pisana iz perspektive glumca, osobe s aktivnom kompetencijom, znanjem i vještinama, nekoga iz same srži kreativnog procesa i istra- živanja. Takav smjer istraživačke pozornosti doveo je do uobličavanja ideja i pitanja koja su se u umjetničkoj praksi i pedagogijama glume postavljala kako u prošlosti tako i danas, ali sada s iskorakom u dvojako akademsko istraživanje. Prvo, odvija se u području teorijskog promišljanja prakse koje nije nužno znanstveno-istraživačko, ali je teorijski fundirano i vrijedno za akademske programe umjetničkih akademija s profilom istraživanja poput onoga koji teoriju povezuje s dramaturgijom izvedbe. Drugo, taj se metodološki iskorak s odgovarajućom reinterpretacijom temeljnih pojmova i problema odnosi i na proučavanje poveznica praksom-utemeljene teorije izvedbenih umjetnosti s jedne i znanosti s druge strane. Cilj knjige Gluma i neuroznanost je ukazati na perpetuirajući odnos znanosti i umjetnosti, prakse i teorije te ranjivu intuitivnost ojačati znanstvenim potvrdama. Utoliko se radi o vrijednom doprinosu i izvedbenim umjetnostima i znanosti.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Ljevak
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter