Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

24.713

Facebook slicica

Katalog

Gerila PR 2.0

Gerila PR 2.0

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-521-0981-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K7748

Broj strana:

393

Težina:

358 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

19,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Kako da vodite uspješnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate.

Najšire korišten i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svijetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. vijek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primjenu interneta u poslovanju.

Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvijezda i kraljica skandala zna da je za uspjeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je vjerovatno da ćete angažovati vještog stručnjaka za odnose s medijima.

Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspješnijih savjetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvijezde – i kako takve strategije možete primijeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspjeh.

  • Originalni naziv: Guerrilla P.R. 2.0
  • Prevodilac: Stela Spasić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2012
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Kako da vodite uspješnu medijsku kampanju, a da pritom ne bankrotirate. Najšire korišten i najuticajniji uvod u odnose s javnošću na svijetu – potpuno, revidirano i ažurirano izdanje za 21. vijek u kome ćete pronaći efikasne strategije za primjenu interneta u poslovanju. Svaka kompanija s liste Fortune 500, filmska zvijezda i kraljica skandala zna da je za uspjeh u poslu i trajnu podršku javnosti neophodan dobar stručnjak za odnose sa medijima. Međutim, ukoliko ste vlasnik malog preduzeća, preduzetnik ili početnik sa skromnim kapitalom koji želi da stekne prednost u izuzetno konkurentnom okruženju, malo je vjerovatno da ćete angažovati vještog stručnjaka za odnose s medijima. Knjiga Gerila PR 2.0 navodi sva sredstva koja su vam potrebna da biste započeli sopstvenu kampanju i bili prisutni u medijima. Jasnim i konciznim jezikom, Majkl Levin, jedan od najuspješnijih savjetnika za odnose s javnošću u SAD, otkriva metode koje svakodnevno koristi da bi privukao pažnju medija na velike zvijezde – i kako takve strategije možete primijeniti kada imate mali budžet ili ne raspolažete nikakvim sredstvima. Naučićete da razmišljate kao stručnjak za odnose s medijima i osmislite savršenu strategiju za uspjeh.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter