Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

26.541

Facebook slicica

Katalog

Flash MX 2004 - dizajniranje igara

Flash MX 2004 - dizajniranje igara

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

86-7310-304-5

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K0615

Broj strana:

526

Težina:

636 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

70,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Jedina knjiga koja Vam je potrebna za dizajniranje igara sa Flash MX 2004 - Postavite dizajn Flash igara na novi nivo!

Knjiga nije osnovni priručnik za rad u Flashu. Ne, Macromedia Flash MX 2004 dizajniranja igara bez tajni pretpostavlja da ste već upoznati sa svim osobinama i karakteristikama Flasha i da stečeno znanje možete fokusirati na to kako treba koristiti Flash u dizajnu i razvoju igrica. Naučićete kako da snagu ActionScripta koristite za automatizaciju, ponavljanje, promjenu, predviđanje i upravljanje jednostavnim i složenim igrama

- Zvanični priručnik za kreiranje igara u Macromedijinom softveru Flash MX 2004.

U uvodnim poglavljima objašnjen je svijet dizajna i razvoja igara. U njima ćete naučiti kako da primjenjujete matematiku i fiziku u stvaranju igrica, kako da upotrijebite kompleksnu detekciju kolizije i reakcije, kako da dodate vještačku inteligenciju i povećate složenost igara, kako da uvedete interakciju, kreirate editore nivoa, prvoklasnu grafiku, kako da kreirate i optimizujete zvuk i sve u svemu kreirate popularne multiplejerske igre. Ova knjiga nije samo tehnički priručnik. Ona Vas upoznaje sa načinom kreiranja već postojećih Flash igara - i ne samo to! Nakon njihovog istraživanja i proučavanja, možete ih prilagođavati sopstvenim potrebama i prije svega, možete ih igrati!

Osnovno o autorima:

Jobe Makar je vodeći programer i suvlasnik Electrotank, Inc. Dobitnik je više međunarodnih nagrada za igre. Kreirao je preko 100 Flash igara i Flash koristi u radu još od verzije 3. Autor je i ko-autor nekoliko knjiga o Flashu, među kojima je i Macromedia Flash MX 2004 ActionScript: Training from the Source. Ben Winiarczyk je osnivač i kreativni direktor Blit Inc., firme koja se bavi high-end dizajnom igara. Među klijentima Benove firme nalaze se imena poput: Comedy Central, Sports Illustrated for Kids i eUniverse. Ben je dizajnirao igre South Park, The Man Show, The Daily Show, itd. Sa velikim iskustvom u animaciji, dizajnu i velikim poznavanjem ActionScripta, Ben je u mogućnosi da stvori vrhunske igre i pomjeri granice postojećih tehnologija.

Knjiga sadrži

- Način upotrebe ActionScript 2.0 i objektno-orijentisanog programiranja u cilju pojednostavljenja dizajna i razvoja igrica
- Potpunija objašnjenja real-time multiplejerskih igara, kreiranje i optimizaciju grafike
- Potpun pregled koraka neophodnih u procesu osmišljavanja i planiranja projekta dizajna igara
- Objašnjenja ključnih koncepata igara, uključujući objašnjenja matematike, fizike, detekcije kolizije i reakcije, veštačke inteligencije i zvučnih efekata

Prateći CD sadrži
- Izvorne kodove i fajlove četiri potpuno funkcionalne igre kreirane u Flashu,
- kao i kompletne izvorne fajlove svih funkcija opisanih u knjizi;
- primjere igara i odgovarajuće izvorne kodove
- Probne verzije softvera Flash MX 2004, ElectroServer 3 i Flash Studio Pro

Kratak sadržaj

Uvod
Deo I: Upoznavanje sa osnovama dizajna igara u Flashu
Poglavlje 1: Prvi koraci
Poglavlje 2: Kreiranje zabavnih igara

Deo II: Proučavanje šrafova i zavrtnja igara
Poglavlje 3: Matematika igre
Poglavlje 4: Osnovna fizika
Poglavlje 5: Otkrivanje sudara
Poglavlje 6: Reakcija na sudar
Poglavlje 7: Svetovi sastavljeni iz delova (Tile-based worlds)
Poglavlje 8: Izometrijska perspektiva sveta
Poglavlje 9: Prikazi nivoa
Poglavlje 10: Liste najviših rezultata
Poglavlje 11: Veštačka inteligencija
Poglavlje 12: Efikasne grafike igre
Poglavlje 13: Zvuk u igrama
Poglavlje 14: Upoznavanje sa igrama za više igrača

Deo III: Igre
Poglavlje 15: Osmosmerka (Word Search)
Poglavlje 16: Šah za više igrača (Multiplayer Chess)
Poglavlje 17: Pikado (501 Darts Game)
Poglavlje 18: Cone Crazy

Dodaci
Dodatak A:Izvori informacija za programere
Dodatak B: Ostale igre
Indeks

  • Prevodilac: Zorana Nikolić
  • Edicija: Stvarni svet
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Jedina knjiga koja Vam je potrebna za dizajniranje igara sa Flash MX 2004 - Postavite dizajn Flash igara na novi nivo! Knjiga nije osnovni priručnik za rad u Flashu. Ne, Macromedia Flash MX 2004 dizajniranja igara bez tajni pretpostavlja da ste već upoznati sa svim osobinama i karakteristikama Flasha i da stečeno znanje možete fokusirati na to kako treba koristiti Flash u dizajnu i razvoju igrica. Naučićete kako da snagu ActionScripta koristite za automatizaciju, ponavljanje, promjenu, predviđanje i upravljanje jednostavnim i složenim igrama - Zvanični priručnik za kreiranje igara u Macromedijinom softveru Flash MX 2004. U uvodnim poglavljima objašnjen je svijet dizajna i razvoja igara. U njima ćete naučiti kako da primjenjujete matematiku i fiziku u stvaranju igrica, kako da upotrijebite kompleksnu detekciju kolizije i reakcije, kako da dodate vještačku inteligenciju i povećate složenost igara, kako da uvedete interakciju, kreirate editore nivoa, prvoklasnu grafiku, kako da kreirate i optimizujete zvuk i sve u svemu kreirate popularne multiplejerske igre. Ova knjiga nije samo tehnički priručnik. Ona Vas upoznaje sa načinom kreiranja već postojećih Flash igara - i ne samo to! Nakon njihovog istraživanja i proučavanja, možete ih prilagođavati sopstvenim potrebama i prije svega, možete ih igrati! Osnovno o autorima: Jobe Makar je vodeći programer i suvlasnik Electrotank, Inc. Dobitnik je više međunarodnih nagrada za igre. Kreirao je preko 100 Flash igara i Flash koristi u radu još od verzije 3. Autor je i ko-autor nekoliko knjiga o Flashu, među kojima je i Macromedia Flash MX 2004 ActionScript: Training from the Source. Ben Winiarczyk je osnivač i kreativni direktor Blit Inc., firme koja se bavi high-end dizajnom igara. Među klijentima Benove firme nalaze se imena poput: Comedy Central, Sports Illustrated for Kids i eUniverse. Ben je dizajnirao igre South Park, The Man Show, The Daily Show, itd. Sa velikim iskustvom u animaciji, dizajnu i velikim poznavanjem ActionScripta, Ben je u mogućnosi da stvori vrhunske igre i pomjeri granice postojećih tehnologija. Knjiga sadrži - Način upotrebe ActionScript 2.0 i objektno-orijentisanog programiranja u cilju pojednostavljenja dizajna i razvoja igrica - Potpunija objašnjenja real-time multiplejerskih igara, kreiranje i optimizaciju grafike - Potpun pregled koraka neophodnih u procesu osmišljavanja i planiranja projekta dizajna igara - Objašnjenja ključnih koncepata igara, uključujući objašnjenja matematike, fizike, detekcije kolizije i reakcije, veštačke inteligencije i zvučnih efekata Prateći CD sadrži - Izvorne kodove i fajlove četiri potpuno funkcionalne igre kreirane u Flashu, - kao i kompletne izvorne fajlove svih funkcija opisanih u knjizi; - primjere igara i odgovarajuće izvorne kodove - Probne verzije softvera Flash MX 2004, ElectroServer 3 i Flash Studio Pro Kratak sadržaj Uvod Deo I: Upoznavanje sa osnovama dizajna igara u Flashu Poglavlje 1: Prvi koraci Poglavlje 2: Kreiranje zabavnih igara Deo II: Proučavanje šrafova i zavrtnja igara Poglavlje 3: Matematika igre Poglavlje 4: Osnovna fizika Poglavlje 5: Otkrivanje sudara Poglavlje 6: Reakcija na sudar Poglavlje 7: Svetovi sastavljeni iz delova (Tile-based worlds) Poglavlje 8: Izometrijska perspektiva sveta Poglavlje 9: Prikazi nivoa Poglavlje 10: Liste najviših rezultata Poglavlje 11: Veštačka inteligencija Poglavlje 12: Efikasne grafike igre Poglavlje 13: Zvuk u igrama Poglavlje 14: Upoznavanje sa igrama za više igrača Deo III: Igre Poglavlje 15: Osmosmerka (Word Search) Poglavlje 16: Šah za više igrača (Multiplayer Chess) Poglavlje 17: Pikado (501 Darts Game) Poglavlje 18: Cone Crazy Dodaci Dodatak A:Izvori informacija za programere Dodatak B: Ostale igre Indeks

Dodatne informacije

Izdavač Kompjuter biblioteka
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter