Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Evropski mediji u digitalnom dobu - analize i pristupi

Evropski mediji u digitalnom dobu - analize i pristupi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Ričard Ruk


ISBN:

978-86-7102-407-5

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M2939

Broj strana:

513

Težina:

623 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

36,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Knjiga Evropski mediji u digitalnom dobu uvodi nas u najznačajnije rasprave, dešavanja i probleme koji oblikuju današnje medije. Autor daje detaljnu analizu masovnih i digitalnih medija, interneta i nove medijske politike uzimajući u obzir zakonodavne, komercijalne, političke i tehnološke aspekte problema. Primjenjujući opširan i složen, ali ujedno i veoma precizan pristup Ričard Ruk je napisao knjigu koja doprinosi boljem sagledavanju evropskih medija u globalnim okvirima. Čitalac je podstaknut da razmišlja o statistici i da je povezuje sa ekonomikom, da analizira propise i usklađuje teorije medija s teorijama o evropskim integracijama. Knjiga takođe sadrži primere iz prakse, ilustracije, rezimea, kritička razmišljanja i smernice za korišćenje dodatne literature.

  • Originalni naziv: European Media in the...
  • Prevodilac: Đorđe Trajković
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2011
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Knjiga Evropski mediji u digitalnom dobu uvodi nas u najznačajnije rasprave, dešavanja i probleme koji oblikuju današnje medije. Autor daje detaljnu analizu masovnih i digitalnih medija, interneta i nove medijske politike uzimajući u obzir zakonodavne, komercijalne, političke i tehnološke aspekte problema. Primjenjujući opširan i složen, ali ujedno i veoma precizan pristup Ričard Ruk je napisao knjigu koja doprinosi boljem sagledavanju evropskih medija u globalnim okvirima. Čitalac je podstaknut da razmišlja o statistici i da je povezuje sa ekonomikom, da analizira propise i usklađuje teorije medija s teorijama o evropskim integracijama. Knjiga takođe sadrži primere iz prakse, ilustracije, rezimea, kritička razmišljanja i smernice za korišćenje dodatne literature.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter