Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Estetika televizije i novih medija

Estetika televizije i novih medija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-7102-329-0

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2938

Broj strana:

337

Težina:

838 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

21,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Jedna od najozbiljnijih transformacija televizije otpočela je pred sam kraj XX vijeka kada televizija od analogne prelazi na digitalnu tehnologiju. Knjiga Stanka Crnobrnje osvjetljava uticaj ove važne medijske transformacije na stvaranje nove televizije i novih televizijskih estetika. Ova knjiga treba da doprinese lakšem shvatanju „stare“ televizije i što bezbolnijem snalaženju publike u raznovrsnom svijetu nove televizije i novih medija koji je pred nama. Autor je svoje istraživanje usmjerio prije svega na jezik televizije i njena stilska izražajna sredstva, ne zanemarujući pri tom teorijski aspekt; od narativne teorije, preko teorije žanrova, socioloških i psihoanalitičkih istraživanja, stiže do feminističkih studija, i u svima njima ističe upravo one aspekte koji su relevantni za proučavanje televizije kao estetičkog fenomena. Estetika televizije i novih medija u vremenu oglašavanja, bilborda, telešopova i kajrona sigurno je pod pritiskom sasvim različitih paradigmi. Knjiga Stanka Crnobrnje otvara puteve za naša sopstvena čitanja i tumačenja.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2010
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Jedna od najozbiljnijih transformacija televizije otpočela je pred sam kraj XX vijeka kada televizija od analogne prelazi na digitalnu tehnologiju. Knjiga Stanka Crnobrnje osvjetljava uticaj ove važne medijske transformacije na stvaranje nove televizije i novih televizijskih estetika. Ova knjiga treba da doprinese lakšem shvatanju „stare“ televizije i što bezbolnijem snalaženju publike u raznovrsnom svijetu nove televizije i novih medija koji je pred nama. Autor je svoje istraživanje usmjerio prije svega na jezik televizije i njena stilska izražajna sredstva, ne zanemarujući pri tom teorijski aspekt; od narativne teorije, preko teorije žanrova, socioloških i psihoanalitičkih istraživanja, stiže do feminističkih studija, i u svima njima ističe upravo one aspekte koji su relevantni za proučavanje televizije kao estetičkog fenomena. Estetika televizije i novih medija u vremenu oglašavanja, bilborda, telešopova i kajrona sigurno je pod pritiskom sasvim različitih paradigmi. Knjiga Stanka Crnobrnje otvara puteve za naša sopstvena čitanja i tumačenja.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter