Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.254

Facebook slicica

Katalog

Estetika komunikacije

Estetika komunikacije

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Žan Kon


ISBN:

9788671022774

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2932

Broj strana:

174

Težina:

453 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

13,50 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

U djelu Estetika komunikacije Žan Kon bavi se utemeljenjem jedne relativno nove discipline, kao važne problemske oblasti današnjice. Na samom početku on razmatra pitanje estetike, filozofske discipline koja istražuje odnose na relaciji umetnosti – estetsko iskustvo. Istorijski osvrt na koncepcije koje se javljaju poslije XVIII vijeka, a potom i različiti teorijski koncepti komunikacije, izloženi su u prvom dijelu knjige. Na takvoj istorijsko-teorijskoj osnovi autor postavlja provokativno pitanje: može li umjetnost da komunicira, odnosno, da li je, time što je ključno postalo pitanje publike i umjetničkog posredovanja, komunikativno gledište pozvano da interveniše u shvatanju umjetnosti. Iako je namijenjena široj publici, ova inspirativna studija zapravo je reprezentativno djelo koje nam nudi novi smisao i novu upitanost.

  • Prevodilac: Vesna Injac-Malbaša
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2013
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 140x220
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

U djelu Estetika komunikacije Žan Kon bavi se utemeljenjem jedne relativno nove discipline, kao važne problemske oblasti današnjice. Na samom početku on razmatra pitanje estetike, filozofske discipline koja istražuje odnose na relaciji umetnosti – estetsko iskustvo. Istorijski osvrt na koncepcije koje se javljaju poslije XVIII vijeka, a potom i različiti teorijski koncepti komunikacije, izloženi su u prvom dijelu knjige. Na takvoj istorijsko-teorijskoj osnovi autor postavlja provokativno pitanje: može li umjetnost da komunicira, odnosno, da li je, time što je ključno postalo pitanje publike i umjetničkog posredovanja, komunikativno gledište pozvano da interveniše u shvatanju umjetnosti. Iako je namijenjena široj publici, ova inspirativna studija zapravo je reprezentativno djelo koje nam nudi novi smisao i novu upitanost.

Dodatne informacije

Izdavač Clio
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter