Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Egonomija

Egonomija

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-201-909-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K3850

Broj strana:

216

Težina:

330 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

33,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Zašto je ego naša najveća dobit (ili najveći trošak)? Jeste li ikad iz prve ruke doživjeli kako vaš ego utječe na vaše poslovne odluke i rezultate?

Arogantan, samoživ, tvrdoglav – riječi su to koje većina ljudi povezuje s egom. Ali, u ovom originalnom djelu autori David Marcum i Steven Smith tvrde da su prednosti ega jednako moćne kao i njegove negativne strane, i odgovaraju na takva pitanja o egu koja su većini ljudi nepoznanica.

Jim Collins je u svojoj knjizi Od dobre - sjajna tvrtka dokazao da je poniznost jedna od dviju ključnih osobina lidera zahvaljujući kojima se od dobre tvrtke reorganizacijom može načiniti sjajna. Ali, ako je poniznost tako moćna, zašto nije svojstvena većem broju ljudi? Zašto nam ego inače omogućuje da postižemo dobre rezultate, ali sjajne samo ako je uravnotežen poniznošću?

Na ta pitanja odgovaraju Marcum i Smith – na osnovi petogodišnjega iscrpnog istraživanja podastiru dojmljive dokaze i činjenicama potkrijepljene odgovore o potrebi uspostave ravnoteže između ega i poniznosti radi dosizanja više razine liderstva. U tu svrhu autori navode konkretne slučajeve kojima predočavaju kako se ego lukavo zna ispriječiti uspjehu, ali i takve koji dokazuju da ego može u nama zapaliti iskru postignuća, potaknuti nas na odvažnost da bismo iskušali nešto novo i osigurali ustrajnost potrebnu za savladavanje nedaća.

David Marcum i Steven Smith putuju svijetom podučavajući ljude kako da iskoriste korporativne prednosti ega i ograniče njegove minuse. Imaju desetljeća iskustva i akademsko obrazovanje na planu upravljanja i psihologije. Rade sa tvrtkama kao što su Microsoft, Accenture, Američke zračne snage, General Electric, Disney i State Farm. Knjige su im objavljene na osamnaest jezika u više od četrdeset zemalja.

  • Originalni naziv: Egonomics
  • Prevodilac: Jasna Grubješić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2008
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 155x235
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Zašto je ego naša najveća dobit (ili najveći trošak)? Jeste li ikad iz prve ruke doživjeli kako vaš ego utječe na vaše poslovne odluke i rezultate? Arogantan, samoživ, tvrdoglav – riječi su to koje većina ljudi povezuje s egom. Ali, u ovom originalnom djelu autori David Marcum i Steven Smith tvrde da su prednosti ega jednako moćne kao i njegove negativne strane, i odgovaraju na takva pitanja o egu koja su većini ljudi nepoznanica. Jim Collins je u svojoj knjizi Od dobre - sjajna tvrtka dokazao da je poniznost jedna od dviju ključnih osobina lidera zahvaljujući kojima se od dobre tvrtke reorganizacijom može načiniti sjajna. Ali, ako je poniznost tako moćna, zašto nije svojstvena većem broju ljudi? Zašto nam ego inače omogućuje da postižemo dobre rezultate, ali sjajne samo ako je uravnotežen poniznošću? Na ta pitanja odgovaraju Marcum i Smith – na osnovi petogodišnjega iscrpnog istraživanja podastiru dojmljive dokaze i činjenicama potkrijepljene odgovore o potrebi uspostave ravnoteže između ega i poniznosti radi dosizanja više razine liderstva. U tu svrhu autori navode konkretne slučajeve kojima predočavaju kako se ego lukavo zna ispriječiti uspjehu, ali i takve koji dokazuju da ego može u nama zapaliti iskru postignuća, potaknuti nas na odvažnost da bismo iskušali nešto novo i osigurali ustrajnost potrebnu za savladavanje nedaća. David Marcum i Steven Smith putuju svijetom podučavajući ljude kako da iskoriste korporativne prednosti ega i ograniče njegove minuse. Imaju desetljeća iskustva i akademsko obrazovanje na planu upravljanja i psihologije. Rade sa tvrtkama kao što su Microsoft, Accenture, Američke zračne snage, General Electric, Disney i State Farm. Knjige su im objavljene na osamnaest jezika u više od četrdeset zemalja.

Dodatne informacije

Izdavač VBZ
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter