Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

Disciplinarni um: Obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete - S one strane činjenica i standardiziranih testova

Disciplinarni um: Obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete - S one strane činjenica i standardiziranih testova

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-6101-67-X

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K9599

Broj strana:

288

Težina:

390 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

49,90 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Autor, pedagog koji je svojom teorijom višestrukih inteligencija revolucionirao naše mišljenje, nudi kontroverzno i dalekosežno djelo o ciljevima odgoja i obrazovanja. Njegova je teza ta da obrazovanje treba unaprijediti razumijevanje triju načela: istine, ljepote i dobrote. Daleko od mentaliteta utemeljenog na golim činjenicama i standardiziranim testovima, koji je zavladao i među tvorcima obrazovne politike, autor zamišlja odgojno-obrazovni sustav koji će pomoći klađim naraštajima da se suoče s izazovima budućnosti, a i očuvati tradicionalne ciljeve humanog odgoja i obrazovanja.

Iz knjige

Iako je ovo osobna knjiga, volio bih vjerovati da ne odražava samo meni svojstvene stavove. Temelji se na mojim analizama pedagoških nastojanja u prošlosti te, jednako tako, na onom što su različite znanosti saznale o ljudskom umu i kulturi. U sljedeća dva poglavlja dat ću pregled te prošlosti te identificirati nove pritiske na današnje obrazovanje. Svijet se uistinu nikad nije mijenjao takvom brzinom. Potrebno nam je obrazovanje koje je duboko ukorijenjeno u dva naizgled suprotstavljena, ali zapravo komplementarna momenta: što se zna o ljudskom stanju u njegovim bezvremenskim vidovima te što se zna o pritiscima, izazovima i prilikama što ih pruža suvremeno (i nadolazeće) vrijeme. Bez tog dvostrukog usidrenja osuđeni smo na obrazovanje koje je zastarjelo, djelomično, naivno i neodgovarajuće.

Držeći se ovog pogleda na bezvremene i vremenom ograničene vidove obrazovanja, nastavit ću s opisom onog što danas znamo o ljudskom umu, ljudskom mozgu i ljudskim kulturama. Svaka je od tih točki promatranja bitna i neumanjiva. Istraživanja uma/mozga govore nam o tome kako ljudi uče i spoznaju. Primjerice, ona otkrivaju različite načine na koje pojedinci usvajaju znanje i kako ga mentalno predstavljaju. Takva istraživanja upućuju na teškoće pri mijenjanju ranih spoznaja o svijetu, čak i kad preporučuju moguće pristupe kojima bi se provele potrebne promjene. Istraživanja ljudskih kultura prenose širok raspon obrazovnih putove koje su ljudi slijedili. U nekim društvima obrazovanje je propisano do u tančina, dok se u drugima učenici potiču da grade znanje sami ili zajedno sa skupinom vršnjaka.

Gledajući ih zajedno, um/mozak i širok spektar ljudskih kultura određuju kako mogućnosti obrazovanja tako i njegova ograničenja. Sama za sebe, tema obrazovanja odbacuje naivnu opreku između prirode i odgoja. Obrazovanje svih ljudi mora biti sazdano na tim temeljima, kao što mora i obuhvatiti značajne spoznaje do kojih se došlo u 20. stoljeću.

  • Originalni naziv: The Disciplined Mind:...
  • Prevodilac: Mirna Varlandy Supek
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 150x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Autor, pedagog koji je svojom teorijom višestrukih inteligencija revolucionirao naše mišljenje, nudi kontroverzno i dalekosežno djelo o ciljevima odgoja i obrazovanja. Njegova je teza ta da obrazovanje treba unaprijediti razumijevanje triju načela: istine, ljepote i dobrote. Daleko od mentaliteta utemeljenog na golim činjenicama i standardiziranim testovima, koji je zavladao i među tvorcima obrazovne politike, autor zamišlja odgojno-obrazovni sustav koji će pomoći klađim naraštajima da se suoče s izazovima budućnosti, a i očuvati tradicionalne ciljeve humanog odgoja i obrazovanja. Iz knjige Iako je ovo osobna knjiga, volio bih vjerovati da ne odražava samo meni svojstvene stavove. Temelji se na mojim analizama pedagoških nastojanja u prošlosti te, jednako tako, na onom što su različite znanosti saznale o ljudskom umu i kulturi. U sljedeća dva poglavlja dat ću pregled te prošlosti te identificirati nove pritiske na današnje obrazovanje. Svijet se uistinu nikad nije mijenjao takvom brzinom. Potrebno nam je obrazovanje koje je duboko ukorijenjeno u dva naizgled suprotstavljena, ali zapravo komplementarna momenta: što se zna o ljudskom stanju u njegovim bezvremenskim vidovima te što se zna o pritiscima, izazovima i prilikama što ih pruža suvremeno (i nadolazeće) vrijeme. Bez tog dvostrukog usidrenja osuđeni smo na obrazovanje koje je zastarjelo, djelomično, naivno i neodgovarajuće. Držeći se ovog pogleda na bezvremene i vremenom ograničene vidove obrazovanja, nastavit ću s opisom onog što danas znamo o ljudskom umu, ljudskom mozgu i ljudskim kulturama. Svaka je od tih točki promatranja bitna i neumanjiva. Istraživanja uma/mozga govore nam o tome kako ljudi uče i spoznaju. Primjerice, ona otkrivaju različite načine na koje pojedinci usvajaju znanje i kako ga mentalno predstavljaju. Takva istraživanja upućuju na teškoće pri mijenjanju ranih spoznaja o svijetu, čak i kad preporučuju moguće pristupe kojima bi se provele potrebne promjene. Istraživanja ljudskih kultura prenose širok raspon obrazovnih putove koje su ljudi slijedili. U nekim društvima obrazovanje je propisano do u tančina, dok se u drugima učenici potiču da grade znanje sami ili zajedno sa skupinom vršnjaka. Gledajući ih zajedno, um/mozak i širok spektar ljudskih kultura određuju kako mogućnosti obrazovanja tako i njegova ograničenja. Sama za sebe, tema obrazovanja odbacuje naivnu opreku između prirode i odgoja. Obrazovanje svih ljudi mora biti sazdano na tim temeljima, kao što mora i obuhvatiti značajne spoznaje do kojih se došlo u 20. stoljeću.

Dodatne informacije

Izdavač EDUCA - nakladno društvo d.o.o.
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter