Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

DirectX9 - Programiranje grafike i igara

DirectX9 - Programiranje grafike i igara

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Tom Miller


ISBN:

86-7310-281-2

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

K0535

Broj strana:

426

Težina:

540 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

64,35 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ubrzani kurs programiranja grafike i igara pomoću DirectX9. Uz ovu knjigu ćete naučiti kako da koristite DirectX za razvoj multimedijalnih aplikacija sa bogatom 3D grafikom. Takođe ćete naučiti osnove programiranja 3D grafike, a saznaćete mnogo i o naprednim temama kao što je kontrola nivoa detalja mreža, korišćenje HLSL jezika i animacija karaktera. Ostale opcije upravljanog DirectX-a, kao što su kontrola zvuka, obrada raznih tipova korisničkih podataka i prinudna povratna sprega džojstika, detaljno su obrađene.

DirectX9 - Programiranje grafike i igara ne gubi vrijeme baveći se elementima jezičke sintakse; umesto toga, fokusira se isključivo na kreiranje bogatih multimedijalnih aplikacija. Pretpostavlja se da vam je C# (ili Visual Basic®.NET) već poznat, kao i .NET Runtime. Autor ove knjige je projektovao i API, tako da se i ne može naći bolji izvor informacija na ovu temu.

O autoru:
Tom Miller je projektni i razvojni vođa za API upravljanog DirectX-a. U Mikrosoftu je radio od 1997., gde je počeo sa timom za Visual Basic, pre nego što ga je ljubav prema igrama i programiranju igara odvukla u DirectX tim. U DirectX timu je od 1999., a radio je na popularizaciji DirectX API-ja (i programiranja igara uopšte).

- Knjigu je napisao dizajner API-ja
- Rad sa mrežama
- Korišćenje HLS jezika za efekte visokog kvaliteta
- Kosturna animacija karaktera
- Objašnjene sve mogućnosti Managed DirectX-a
- Kompletan sors kod je napisan i u C#-u i u Visual Basic .NET-u
- Detaljan opis helper biblioteke D3DX
- Obrađena i 2D i 3D grafika
- Saveti i trikovi za poboljšanje performansi

NA CD-ROM-u
- DirectX9 SDK
- Izvorni kod u C#-u i Visual Basic .NET-u

CD-ROM sadrži:
- Verziju 1.1 .NET Runtime
- Predgovor napisao Bob Gaines, Microsoft ® Corporation, Lead Program Manager, DirectX SDK
- S325969 Managed DirectX

Kratak sadržaj

Deo I Osnovni koncepti grafike
1 Predstavljanje Direct 3D-a
2 Izbor tačnog uređaja
3 Renderovanje korišćenjem jednostavnih tehnika
4 Još tehnika renderovanja
5 Renderovanje pomoću mreža
6 Korišćenje upravljanog DirectX-a za pisanje igre

Deo II Srednji koncepti grafike
7 Korišćenje naprednih osobina
8 Razumevanje resursa
9 Korišćenje drugih tipova mreža
10 Korišćenje Helper klasa

Deo III Napredni koncepti grafike
11 Predstavljanje programabilnog pajplajna pomoću High Level Shader Languagea
12 Korišćenje High Level Shader Languagea
13 Renderovanje kosturne animacije

Deo IV Zvuk i ulaz
14 Otkrivanje zvučnih efekata
15 Kontrolisanje komandi korisnika

Deo V 2D grafika
16 Korišćenje Direct 3D-a za 2D grafiku
17 Korišćenje DirectDrawa za 2D renderovanje

Deo VI Dodavanje umrežavanja
18 Implementacija Peer-to-Peer umrežavanja korišćenjem DirectPlaya
19 Kreiranje Client/Server sesije 339
20 Razumevanje osobina naprednog umrežavanja
21 Dostizanje maksimalnih performansi

Deo VII Dodaci
A Korišćenje dijagnostičkih asemblija
B Reprodukovanje muzike i video sadržaja

Indeks

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2004
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Ubrzani kurs programiranja grafike i igara pomoću DirectX9. Uz ovu knjigu ćete naučiti kako da koristite DirectX za razvoj multimedijalnih aplikacija sa bogatom 3D grafikom. Takođe ćete naučiti osnove programiranja 3D grafike, a saznaćete mnogo i o naprednim temama kao što je kontrola nivoa detalja mreža, korišćenje HLSL jezika i animacija karaktera. Ostale opcije upravljanog DirectX-a, kao što su kontrola zvuka, obrada raznih tipova korisničkih podataka i prinudna povratna sprega džojstika, detaljno su obrađene. DirectX9 - Programiranje grafike i igara ne gubi vrijeme baveći se elementima jezičke sintakse; umesto toga, fokusira se isključivo na kreiranje bogatih multimedijalnih aplikacija. Pretpostavlja se da vam je C# (ili Visual Basic®.NET) već poznat, kao i .NET Runtime. Autor ove knjige je projektovao i API, tako da se i ne može naći bolji izvor informacija na ovu temu. O autoru: Tom Miller je projektni i razvojni vođa za API upravljanog DirectX-a. U Mikrosoftu je radio od 1997., gde je počeo sa timom za Visual Basic, pre nego što ga je ljubav prema igrama i programiranju igara odvukla u DirectX tim. U DirectX timu je od 1999., a radio je na popularizaciji DirectX API-ja (i programiranja igara uopšte). - Knjigu je napisao dizajner API-ja - Rad sa mrežama - Korišćenje HLS jezika za efekte visokog kvaliteta - Kosturna animacija karaktera - Objašnjene sve mogućnosti Managed DirectX-a - Kompletan sors kod je napisan i u C#-u i u Visual Basic .NET-u - Detaljan opis helper biblioteke D3DX - Obrađena i 2D i 3D grafika - Saveti i trikovi za poboljšanje performansi NA CD-ROM-u - DirectX9 SDK - Izvorni kod u C#-u i Visual Basic .NET-u CD-ROM sadrži: - Verziju 1.1 .NET Runtime - Predgovor napisao Bob Gaines, Microsoft ® Corporation, Lead Program Manager, DirectX SDK - S325969 Managed DirectX Kratak sadržaj Deo I Osnovni koncepti grafike 1 Predstavljanje Direct 3D-a 2 Izbor tačnog uređaja 3 Renderovanje korišćenjem jednostavnih tehnika 4 Još tehnika renderovanja 5 Renderovanje pomoću mreža 6 Korišćenje upravljanog DirectX-a za pisanje igre Deo II Srednji koncepti grafike 7 Korišćenje naprednih osobina 8 Razumevanje resursa 9 Korišćenje drugih tipova mreža 10 Korišćenje Helper klasa Deo III Napredni koncepti grafike 11 Predstavljanje programabilnog pajplajna pomoću High Level Shader Languagea 12 Korišćenje High Level Shader Languagea 13 Renderovanje kosturne animacije Deo IV Zvuk i ulaz 14 Otkrivanje zvučnih efekata 15 Kontrolisanje komandi korisnika Deo V 2D grafika 16 Korišćenje Direct 3D-a za 2D grafiku 17 Korišćenje DirectDrawa za 2D renderovanje Deo VI Dodavanje umrežavanja 18 Implementacija Peer-to-Peer umrežavanja korišćenjem DirectPlaya 19 Kreiranje Client/Server sesije 339 20 Razumevanje osobina naprednog umrežavanja 21 Dostizanje maksimalnih performansi Deo VII Dodaci A Korišćenje dijagnostičkih asemblija B Reprodukovanje muzike i video sadržaja Indeks

Dodatne informacije

Izdavač Kompjuter biblioteka
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter