Detalji
Knjiga je sretan spoj teorijskih uvida i praktičnih primjera znanja o didaktičkom i metodičkom djelovanju u razredu i školi. Namijenjena je učiteljima i profesorima, osobito onim nastavnicima koji nemaju dovoljno vremena pa su skloni tzv. kratkim nastavnim pripremama. Didaktika razredne kvake odnosi se na pripremu nastavnika za nastavu koja započinje u onom trenutku kada nastavnik, ulazeći u učionicu, primi razrednu kvaku.
Iz Predgovora:
Jedna od mojih studentica , Ulrike Schröder, sa svog se prvog školskog praktikuma vratila sa sljedećom dosjetkom: Postoje tri vrste nastavnika: autodidakti, didaktičari razredne kvake i udarnici. Autodidakti se preipemaju u autu tijekom vožnje do radnog mjesta, didaktičari razredne kvake kada u ruku uzmu kvaku razreda, a udarnici ulaze u razred i pitaju: A što smo radili posljednji sat?
Ulrikina dosjetka je prikladna da prazničke didaktičare vrati na tlo činjenica i postavi doista zanimljiva pitanja: Što se odigrava u glavi didaktičara razredne kvake? Kako je moguće da neki satovi za koje se nismo pripremili uopće nisu tako loši? Ponašaju li se udarnici glupo ili mudro?