Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.231

Facebook slicica

Katalog

Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje djece predškolske dobi

Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje djece predškolske dobi

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-053-180-061-7

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

N2002

Broj strana:

200

Težina:

400 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

32,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama. Pregled je upotpunjen nizom primjera praktičnih aktivnosti od kojih svaki odgajatelj može odabrati one koje najviše odgovaraju njegovim sklonostima, iskustvu i mogućnostima izvedbe. Iako je priručnik najprije namijenjen odgajateljima, u njemu će korisne sadržaje naći i učitelji koji rade s djecom na početku školovanja, odgajatelji u dječjim domovima, stručni suradnici u odgojno-obrazovnim ustanovama, studenti - budući odgajatelji i učitelji, kao i roditelji.

IZ RECENZIJA
Ova je knjiga pokušaj sinteze stručno-znanstvenih spoznaja s područja pedagogije, didaktike, pedagoške psihologije, razvojne psihologije i didaktike predškolskog odgoja.
Glede odgoja i obrazovanja predškolske darovite djece dobro je postavljena koncepcija vođenja u obliku intenzivnoga, dugoročnoga, individualnog odnosa između djeteta i odgajatelja/učitelja.
Doc. dr. Ivan Ferbežer, Pedagoški fakultet Maribor
Ova je knjiga idealan spoj znanstvenog i praktičnog. Prikazane su sve relevantne znanstvene spoznaje o značajkama darovite djece, istodobno povezane sa svakodnevnom praksom njihovih odgajatelja.
Knjiga će sigurno biti izvrstan priručnik svakom odgajatelju predškolske djece, a može služiti i kao udžbenik studentima predškolskog odgoja, pa i razredne nastave. Bit će također od koristi i psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima kao i ostalim stručnjacima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s darovitom djecom, a često ih ne znaju prepoznati niti pomoći njima i njihovim roditeljima.
Doc. dr. Majda Rijavec, Filozofski fakultet Zagreb

IZ SADRŽAJA
- PREDGOVOR
- I. O KOJOJ DJECI GOVORIMO? MALO TEORIJE
- Primjer iz prakse
- 1. Tko je darovito dijete?
- II. KAKVI SU ONI ZAPRAVO? OSOBITOSTI DAROVITE DJECE I NAŠE ZABLUDE O NJIMA
- Primjeri iz prakse
- 1. Kako prepoznati darovito dijete predškolskog uzrasta?
- 2. U čemu najčešće griješimo?
- 3. Neke osnovne potrebe darovitog djeteta u odgojno-obrazovnom procesu
- 4. Nezgodna ponašanje darovite djece zbog nezadovoljenih odgojno-obrazovnih potreba
- 5. Najčešće predrasude prema darovitoj djeci i programima za darovite
- III. ŠTO I KAKO RADITI S DAROVITOM DJECOM U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA
- Primjeri iz prakse
- 1. Važnost uvažavanja osobitosti darovite djece i njihovih specifičnih potreba u odgoju i obrazovanju
- 2. Osnovno načelo u radu s darovitom djecom predškolske dobi u vrtiću: individualizacija i diferencijacija
- 3. Načela za izradu programa za darovite
- 4. Kako primijeniti ova načela u radu?
- 5. Mogući pristupi radu s darovitima
- 6. Ozračje u skupini
- IV. KAKVA ODGAJATELJA TREBA DAROVITO DIJETE
- Primjeri iz prakse
- 1. Uloga odgajatelja u odgoju i obrazovanju darovitih predškolaca
- 2. Kakav odgajatelj treba darovitim predškolcima?
- 3. Što učiniti kako biste postali bolji odgajatelj darovite djece?
- 4. Kako to primijeniti u praksi?
- V. AKTIVNO UČENJE I KREATIVNO MIŠLJENJE DAROVITE DJECE
- Primjer iz prakse
- 1. Aktivno učenje i darovito dijete predškolske dobi
- 2. Mnogo pitam - mnogo znam: znanost na dječji način
- 3. Mojoj mašti nema kraja: poticanje divergentnog mišljenja darovite djece
- 4. Odgovor ja svaki dam - jer brz jezik ja imam: poticanje verbalnih sposobnosti djeteta
- 5. To smisliti mogu lako - jer ja mislit volim jako: još nekoliko igara za poticanje misaonih procesa

- PRILOG: VJEŽBA
- PRILOG: DIDAKTIČKA SREDSTVA
- VI. RAD NA PROJEKTU I DAROVITO DIJETE
- 1. Priroda dječje spoznaje - dobra osnova za dječji rad na projektu
- 2. Što je projekt?
- 3. Etape rada na projektu
- 4. Osobitosti projektnog planiranja odgojno-obrazovnog rada
- 5. Uloga djeteta u projektu
- 6. Uloga odgajatelja - voditelja projekta
- PRILOG: VJEŽBA
- VII. DAROVITO DIJETE I RAČUNALO
- 1. Djecu odgajamo danas - za sutra. Za kakvo sutra?
- 2. Što može predškolac u susretu s računalom?
- 3. Kako odgajatelj može koristiti računalo u radu s darovitom djecom?
- PRILOG: Kompjutorski programi / igre i igračke
- Literatura

  • Edicija: Darovito dijete
  • Izdanje: 1
  • Godina: 1998
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 160x230
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama. Pregled je upotpunjen nizom primjera praktičnih aktivnosti od kojih svaki odgajatelj može odabrati one koje najviše odgovaraju njegovim sklonostima, iskustvu i mogućnostima izvedbe. Iako je priručnik najprije namijenjen odgajateljima, u njemu će korisne sadržaje naći i učitelji koji rade s djecom na početku školovanja, odgajatelji u dječjim domovima, stručni suradnici u odgojno-obrazovnim ustanovama, studenti - budući odgajatelji i učitelji, kao i roditelji. IZ RECENZIJA Ova je knjiga pokušaj sinteze stručno-znanstvenih spoznaja s područja pedagogije, didaktike, pedagoške psihologije, razvojne psihologije i didaktike predškolskog odgoja. Glede odgoja i obrazovanja predškolske darovite djece dobro je postavljena koncepcija vođenja u obliku intenzivnoga, dugoročnoga, individualnog odnosa između djeteta i odgajatelja/učitelja. Doc. dr. Ivan Ferbežer, Pedagoški fakultet Maribor Ova je knjiga idealan spoj znanstvenog i praktičnog. Prikazane su sve relevantne znanstvene spoznaje o značajkama darovite djece, istodobno povezane sa svakodnevnom praksom njihovih odgajatelja. Knjiga će sigurno biti izvrstan priručnik svakom odgajatelju predškolske djece, a može služiti i kao udžbenik studentima predškolskog odgoja, pa i razredne nastave. Bit će također od koristi i psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima kao i ostalim stručnjacima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s darovitom djecom, a često ih ne znaju prepoznati niti pomoći njima i njihovim roditeljima. Doc. dr. Majda Rijavec, Filozofski fakultet Zagreb IZ SADRŽAJA - PREDGOVOR - I. O KOJOJ DJECI GOVORIMO? MALO TEORIJE - Primjer iz prakse - 1. Tko je darovito dijete? - II. KAKVI SU ONI ZAPRAVO? OSOBITOSTI DAROVITE DJECE I NAŠE ZABLUDE O NJIMA - Primjeri iz prakse - 1. Kako prepoznati darovito dijete predškolskog uzrasta? - 2. U čemu najčešće griješimo? - 3. Neke osnovne potrebe darovitog djeteta u odgojno-obrazovnom procesu - 4. Nezgodna ponašanje darovite djece zbog nezadovoljenih odgojno-obrazovnih potreba - 5. Najčešće predrasude prema darovitoj djeci i programima za darovite - III. ŠTO I KAKO RADITI S DAROVITOM DJECOM U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA - Primjeri iz prakse - 1. Važnost uvažavanja osobitosti darovite djece i njihovih specifičnih potreba u odgoju i obrazovanju - 2. Osnovno načelo u radu s darovitom djecom predškolske dobi u vrtiću: individualizacija i diferencijacija - 3. Načela za izradu programa za darovite - 4. Kako primijeniti ova načela u radu? - 5. Mogući pristupi radu s darovitima - 6. Ozračje u skupini - IV. KAKVA ODGAJATELJA TREBA DAROVITO DIJETE - Primjeri iz prakse - 1. Uloga odgajatelja u odgoju i obrazovanju darovitih predškolaca - 2. Kakav odgajatelj treba darovitim predškolcima? - 3. Što učiniti kako biste postali bolji odgajatelj darovite djece? - 4. Kako to primijeniti u praksi? - V. AKTIVNO UČENJE I KREATIVNO MIŠLJENJE DAROVITE DJECE - Primjer iz prakse - 1. Aktivno učenje i darovito dijete predškolske dobi - 2. Mnogo pitam - mnogo znam: znanost na dječji način - 3. Mojoj mašti nema kraja: poticanje divergentnog mišljenja darovite djece - 4. Odgovor ja svaki dam - jer brz jezik ja imam: poticanje verbalnih sposobnosti djeteta - 5. To smisliti mogu lako - jer ja mislit volim jako: još nekoliko igara za poticanje misaonih procesa - PRILOG: VJEŽBA - PRILOG: DIDAKTIČKA SREDSTVA - VI. RAD NA PROJEKTU I DAROVITO DIJETE - 1. Priroda dječje spoznaje - dobra osnova za dječji rad na projektu - 2. Što je projekt? - 3. Etape rada na projektu - 4. Osobitosti projektnog planiranja odgojno-obrazovnog rada - 5. Uloga djeteta u projektu - 6. Uloga odgajatelja - voditelja projekta - PRILOG: VJEŽBA - VII. DAROVITO DIJETE I RAČUNALO - 1. Djecu odgajamo danas - za sutra. Za kakvo sutra? - 2. Što može predškolac u susretu s računalom? - 3. Kako odgajatelj može koristiti računalo u radu s darovitom djecom? - PRILOG: Kompjutorski programi / igre i igračke - Literatura

Dodatne informacije

Izdavač Alinea
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter