Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Budi voda

Budi voda

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Igor Arih


ISBN:

978-86-521-2058-1

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

D2551

Broj strana:

256

Težina:

374 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

11,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog.
Oglašavanje više nije djelotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmjerni, jednostavno je zastario. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa teškom artiljerijom u velikim agencijama. Prošla baka sa kolačima, kažu u mom kraju. Forma je pase. Sadržaj je in.

Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uvjerljivo predstavlja univerzalno primjenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrijednostima poštenja i kvaliteta. Na primjeru svojih uspjeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primjene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocjenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korjenito unaprijedi svoju komunikaciju sa svijetom.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog. Oglašavanje više nije djelotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmjerni, jednostavno je zastario. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa teškom artiljerijom u velikim agencijama. Prošla baka sa kolačima, kažu u mom kraju. Forma je pase. Sadržaj je in. Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uvjerljivo predstavlja univerzalno primjenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrijednostima poštenja i kvaliteta. Na primjeru svojih uspjeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primjene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocjenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korjenito unaprijedi svoju komunikaciju sa svijetom.

Dodatne informacije

Izdavač Laguna
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter