Detalji
Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, a ne sto da bismo osvojili jednog.
Oglašavanje više nije djelotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmjerni, jednostavno je zastario. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa teškom artiljerijom u velikim agencijama. Prošla baka sa kolačima, kažu u mom kraju. Forma je pase. Sadržaj je in.
Budi voda je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uvjerljivo predstavlja univerzalno primjenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrijednostima poštenja i kvaliteta. Na primjeru svojih uspjeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primjene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocjenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korjenito unaprijedi svoju komunikaciju sa svijetom.