Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!



Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.204

Facebook slicica

Katalog

Buđenje želja, šta motiviše kupce?

Buđenje želja, šta motiviše kupce?

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Ernest Dihter


ISBN:

978-86-6423-006-3

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M3628

Broj strana:

408

Težina:

517 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

44,80 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet? Zašto uveravati, a ne nagovarati kupce? Šta je Sedam pravila uveravanja? Zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne? Na ova pitanja odgovore traži Ernest Dihter (Ernest Dichter, 1907-1991), psiholog i pionir motivacionog istraživanja kao osnovnog i nezamenljivog metoda istraživanja ljudskog ponašanja, posebno ponašanja kupaca. Knjiga predstavlja njegov iskren pokušaj da pomogne ljudima da nauče da žive u novom svetu, koji je nastajao dok je pisao ovu knjigu, tj. pre više od pedeset godina. Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, i kako mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade.

ŠTA ZNAMO O PSIHOLOŠKOJ POZADINI ŽELJENJA I ODLUČIVANJA?
Šta je konstruktivno nezadovoljstvo?
Kako se dobre, zrele i plodonosne odluke razlikuju od onih drugih?
Kako utičemo na motivaciju drugih ljudi?
Zašto bi donošenje odluka trebalo da bude predmet u školama?
ŠTA POTROŠAČI TREBA DA ZNAJU O TOME ŠTA O NJIMA ŽELE DA ZNAJU PROIZVOĐAČI?

  • Prevodilac: Maja Šarić
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x200
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

Detalji

Šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet? Zašto uveravati, a ne nagovarati kupce? Šta je Sedam pravila uveravanja? Zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne? Na ova pitanja odgovore traži Ernest Dihter (Ernest Dichter, 1907-1991), psiholog i pionir motivacionog istraživanja kao osnovnog i nezamenljivog metoda istraživanja ljudskog ponašanja, posebno ponašanja kupaca. Knjiga predstavlja njegov iskren pokušaj da pomogne ljudima da nauče da žive u novom svetu, koji je nastajao dok je pisao ovu knjigu, tj. pre više od pedeset godina. Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, i kako mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade. ŠTA ZNAMO O PSIHOLOŠKOJ POZADINI ŽELJENJA I ODLUČIVANJA? Šta je konstruktivno nezadovoljstvo? Kako se dobre, zrele i plodonosne odluke razlikuju od onih drugih? Kako utičemo na motivaciju drugih ljudi? Zašto bi donošenje odluka trebalo da bude predmet u školama? ŠTA POTROŠAČI TREBA DA ZNAJU O TOME ŠTA O NJIMA ŽELE DA ZNAJU PROIZVOĐAČI?

Dodatne informacije

Izdavač Psihopolis institut
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter