Detalji
Mnoge teorije učenja i nastave ističu problemsko učenje kao didaktički pristup koji svojom kvalitetom i efikasnošću doprinosi razvijanju sposobnosti samostalnog, produktivnog i stvaralačkog mišljenja učenika.
Povod za koncipiranje problemske nastave bilo je i vrlo dinamično kretanje savremenog svijeta, popraćeno naučno-tehničkom revolucijom, koje je čovjeka stavljalo i stavlja pred brojne izazove. Zato sljedbenici problemske nastave ističu da spomenuta kretanja u savremenom svijetu trebamo uzeti u obzir pri koncipiranju školovanja učenika, s tim da se odgovarajućim sistemom nastave osposobljavaju za život i rad u brojnim problemskim situacijama u kojima će htjeti, znati i umjeti rješavati uočene probleme. Ključni ishodi problemskog učenja su pored usvajanja znanja i razvijanje mentalnih navika, vještina te unapređenje učeničkih kompetencija. Stoga se i ističe problemsko učenje kao najefikasniji način učenja.
Imajući u vidu mogućnosti koje nudi problemsko učenje i efekte koje je moguće ostvariti na jednoj strani, te vrlo rijetku primjenu i zadršku edukatora s druge strane, želim vjerovati da će ovaj rukopis motivirati, inspirirati i ohrabriti učitelje, nastavnike, profesore, metodičare i roditelje za primjenu ove savremene nastavne strategije, kako u nastavnom procesu tako i u svakodnevnom životu.
Pred vama se danas nalazi knjiga koja je rezultat istraživanja i primjene problemskog učenja u nastavnom procesu. Vjerujem da će stranice ove knjige biti od pomoći svim sadašnjim i budućim edukatorima, svima koji vjeruju u mogućnosti naše djece i onima koji su spremni učestvovati u avanturi koja se zove učenje.