Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

3DS Max 7 bez tajni

3DS Max 7 bez tajni

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

86-7310-335-5

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K0603

Broj strana:

986

Težina:

1350 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

80,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

Čitajući ovu knjigu, bićete uključeni u produkciju onoliko koliko je to moguće, a da ne budete odgovorni za konačan ishod. U ovoj knjizi, koju je pisalo sedam profesionalnih 3ds max 7 dizajnera, iskorišćeno je nekoliko dizajnerskih projekata kako bi pokazano kako se upotrebljavaju sve ključne funkcije ovog programa u realnom kontekstu. Nigde nećete naći podrobniji referentni vodič za učenje programa 3ds max 7!

Između ostalog, u knjizi ćete naći:

- najnovije informacije o sistemu za animaciju character studio, koji je uključen u ovu verziju programa
- detaljni vodič kroz novine u programu 3ds max 7
- podroban prikaz naprednih tema koje se često zaobilaze, kao što su efekti sa česticama, renderovanje i kompozicija
- informacije namenjene isključivo dizajnerima u industrijama video igara, filma i televizije

O autorima

Glavni autor Sean Bonney je iskusni dizajner 3D grafike. Radio je kao glavni dizajner za vodeći regionalni bibliotekarski sistem, samostalni dizajner za nekoliko studija koji se bave izradom video igara, a učestvovao je i u pisanju tri prethodne knjige o 3D dizajnu u izdanju kuće New Riders. Steve Anzovin, urednik, napisao je osam knjiga o kompjuterima i kompjuterskoj grafici, a 2000. godine osnovao je Anzovin Studio, firmu koja se bavi dizajnom akcione animacije CG likova za filmove, TV i igre.

Više informacija o autorskom timu koja je pripremila knjigu Majstor za 3ds max 7 možete naći u samoj knjizi, u odeljku O autorima.

DVD-ROM sadrži sve fajlove koji su potrebni za obavljanje vežbi iz knjige. Na njemu se nalaze i dodatni materijali o upravljanju procesom izrade pomoću programa 3ds max 7 i o sastavljanju i animaciji likova.

Kratak sadržaj

Uvod
Deo I Novo
1 Novo u interfejsu i alatkama
2 Novo u modeliranju
3 Novo u teksturiranju
4 Novo u animaciji
5 Novo u renderovanju
Deo II Upravljanje maxom
6 Skriptovanje
Deo III Modeliranje
7 Precizno modeliranje
8 Modeliranje okoline
9 Modeliranje likova
Deo IV Teksturiranje
10 Mapiranje tekstura
11 Razvoj tekstura
Deo V Osvetljenje
12 Osnove osvetljavanja
13 Osvetljenje za filmove, TV i igre
Deo VI Animacija
14 Uvod u animaciju
15 Character studio (plug-in)
Deo VII Čestice i dinamika
16 Fizika i dinamika
17 Uvod u Particle Flow
18 Efekti sa česticama
Deo VIII Renderovanje i kompozicija
19 Osnove renderovanja
20 Napredno renderovanje
21 Kompozicija
Indeks

  • Originalni naziv: Inside 3DS Max 7
  • Prevodilac: Marina Jovanović
  • Edicija: Stvarni svet
  • Izdanje: 1
  • Godina: 2005
  • Jezik: Srpski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 165x235
  • Zemlja porijekla: Srbija
  • Stanje: Nova

    Detalji

    Čitajući ovu knjigu, bićete uključeni u produkciju onoliko koliko je to moguće, a da ne budete odgovorni za konačan ishod. U ovoj knjizi, koju je pisalo sedam profesionalnih 3ds max 7 dizajnera, iskorišćeno je nekoliko dizajnerskih projekata kako bi pokazano kako se upotrebljavaju sve ključne funkcije ovog programa u realnom kontekstu. Nigde nećete naći podrobniji referentni vodič za učenje programa 3ds max 7! Između ostalog, u knjizi ćete naći: - najnovije informacije o sistemu za animaciju character studio, koji je uključen u ovu verziju programa - detaljni vodič kroz novine u programu 3ds max 7 - podroban prikaz naprednih tema koje se često zaobilaze, kao što su efekti sa česticama, renderovanje i kompozicija - informacije namenjene isključivo dizajnerima u industrijama video igara, filma i televizije O autorima Glavni autor Sean Bonney je iskusni dizajner 3D grafike. Radio je kao glavni dizajner za vodeći regionalni bibliotekarski sistem, samostalni dizajner za nekoliko studija koji se bave izradom video igara, a učestvovao je i u pisanju tri prethodne knjige o 3D dizajnu u izdanju kuće New Riders. Steve Anzovin, urednik, napisao je osam knjiga o kompjuterima i kompjuterskoj grafici, a 2000. godine osnovao je Anzovin Studio, firmu koja se bavi dizajnom akcione animacije CG likova za filmove, TV i igre. Više informacija o autorskom timu koja je pripremila knjigu Majstor za 3ds max 7 možete naći u samoj knjizi, u odeljku O autorima. DVD-ROM sadrži sve fajlove koji su potrebni za obavljanje vežbi iz knjige. Na njemu se nalaze i dodatni materijali o upravljanju procesom izrade pomoću programa 3ds max 7 i o sastavljanju i animaciji likova. Kratak sadržaj Uvod Deo I Novo 1 Novo u interfejsu i alatkama 2 Novo u modeliranju 3 Novo u teksturiranju 4 Novo u animaciji 5 Novo u renderovanju Deo II Upravljanje maxom 6 Skriptovanje Deo III Modeliranje 7 Precizno modeliranje 8 Modeliranje okoline 9 Modeliranje likova Deo IV Teksturiranje 10 Mapiranje tekstura 11 Razvoj tekstura Deo V Osvetljenje 12 Osnove osvetljavanja 13 Osvetljenje za filmove, TV i igre Deo VI Animacija 14 Uvod u animaciju 15 Character studio (plug-in) Deo VII Čestice i dinamika 16 Fizika i dinamika 17 Uvod u Particle Flow 18 Efekti sa česticama Deo VIII Renderovanje i kompozicija 19 Osnove renderovanja 20 Napredno renderovanje 21 Kompozicija Indeks

    Dodatne informacije

    Izdavač Kompjuter biblioteka
    Preporuka Ne

    Tagovi Proizvoda

    Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

    Moja korpa

    Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

    Reklama

    Newsletter