Detalji
Čitajući ovu knjigu, bićete uključeni u produkciju onoliko koliko je to moguće, a da ne budete odgovorni za konačan ishod. U ovoj knjizi, koju je pisalo sedam profesionalnih 3ds max 7 dizajnera, iskorišćeno je nekoliko dizajnerskih projekata kako bi pokazano kako se upotrebljavaju sve ključne funkcije ovog programa u realnom kontekstu. Nigde nećete naći podrobniji referentni vodič za učenje programa 3ds max 7!
Između ostalog, u knjizi ćete naći:
- najnovije informacije o sistemu za animaciju character studio, koji je uključen u ovu verziju programa
- detaljni vodič kroz novine u programu 3ds max 7
- podroban prikaz naprednih tema koje se često zaobilaze, kao što su efekti sa česticama, renderovanje i kompozicija
- informacije namenjene isključivo dizajnerima u industrijama video igara, filma i televizije
O autorima
Glavni autor Sean Bonney je iskusni dizajner 3D grafike. Radio je kao glavni dizajner za vodeći regionalni bibliotekarski sistem, samostalni dizajner za nekoliko studija koji se bave izradom video igara, a učestvovao je i u pisanju tri prethodne knjige o 3D dizajnu u izdanju kuće New Riders. Steve Anzovin, urednik, napisao je osam knjiga o kompjuterima i kompjuterskoj grafici, a 2000. godine osnovao je Anzovin Studio, firmu koja se bavi dizajnom akcione animacije CG likova za filmove, TV i igre.
Više informacija o autorskom timu koja je pripremila knjigu Majstor za 3ds max 7 možete naći u samoj knjizi, u odeljku O autorima.
DVD-ROM sadrži sve fajlove koji su potrebni za obavljanje vežbi iz knjige. Na njemu se nalaze i dodatni materijali o upravljanju procesom izrade pomoću programa 3ds max 7 i o sastavljanju i animaciji likova.
Kratak sadržaj
Uvod
Deo I Novo
1 Novo u interfejsu i alatkama
2 Novo u modeliranju
3 Novo u teksturiranju
4 Novo u animaciji
5 Novo u renderovanju
Deo II Upravljanje maxom
6 Skriptovanje
Deo III Modeliranje
7 Precizno modeliranje
8 Modeliranje okoline
9 Modeliranje likova
Deo IV Teksturiranje
10 Mapiranje tekstura
11 Razvoj tekstura
Deo V Osvetljenje
12 Osnove osvetljavanja
13 Osvetljenje za filmove, TV i igre
Deo VI Animacija
14 Uvod u animaciju
15 Character studio (plug-in)
Deo VII Čestice i dinamika
16 Fizika i dinamika
17 Uvod u Particle Flow
18 Efekti sa česticama
Deo VIII Renderovanje i kompozicija
19 Osnove renderovanja
20 Napredno renderovanje
21 Kompozicija
Indeks