Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.024

Facebook slicica

Katalog

100% društveni uzgoj

100% društveni uzgoj

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika

Pisac: Iva Tkalec


ISBN:

978-953-3168-52-4

Ilustracija:

Ne

Izdavač:

Dostupnost:

rasprodano

Šifra:

M2836

Broj strana:

136

Težina:

200 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

21,00 KM
rasprodano

Kategorije:

Sadržaj:

Zbirka Ive Tkalec 100 % društveni uzgoj donosi petnaest priča tematski i stilski jasno profilirane autorice, što je, kada se o prvijencu radi, uglavnom iznimka.

Mikrostilski ove su priče očišćene od jezičnih figura i bravura, autorici je očito stalo do “sušenja” jezika, njegova kondenziranja i rada na jezgrovitosti. Posebno joj je drag postupak pripovijedanja kroz predmete ili rječničko-abecedno nizanje čijom se konvencijom onda igra, nauštrb konvencije, a u korist priče.
Spomenuta redukcija i hlađenje jezika provedena je kako bi se dosegla emocija. Naime, taj se postupak na sretan način preklapa s motivima i temama u kojima je prisutna svojevrsna redukcija života, posebno onog emotivnog.

Priče Ive Tkalec govore o manjku bliskosti, topline, u jednoj od priča se emocije, doslovce, prodaju u svojevrsnoj apoteci. Spomenemo li i kupovinu barkodiziranih ljubavnica, bit će jasno da se u ovoj zbirci nalazimo na razmeđi svijeta negativne utopije koja je izrasla na korijenju suvremenosti. Priče govore o međuspolnim odnosima koji su pokidani, ispražnjeni, u kojima je ostala samo rutina, krivnja, bol… Kada se pak priče protegnu u futur i križaju s konzumerizmom – idućom temom koju Iva Tkalec često pretresa – i s light-konclogorskim sklanjanjem nedovoljno dobrih pripadnika društva, starih ili debelih, ili njihovom eksploatacijom, dobivamo sliku nehumano hladnog novog svijeta na sadašnjim, već spomenutim, osnovama.
Odbacivanje sveg robnog blaga, minimaliziranje potreba i povlačenje iz trke i nadmetanja je recept kojim u ovim pričama likovi ostvaruju ljubav. Stari subverzivni recept za nova vremena.

  • Izdanje: 1
  • Godina: 2015
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Meki uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 130x190
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

Zbirka Ive Tkalec 100 % društveni uzgoj donosi petnaest priča tematski i stilski jasno profilirane autorice, što je, kada se o prvijencu radi, uglavnom iznimka. Mikrostilski ove su priče očišćene od jezičnih figura i bravura, autorici je očito stalo do “sušenja” jezika, njegova kondenziranja i rada na jezgrovitosti. Posebno joj je drag postupak pripovijedanja kroz predmete ili rječničko-abecedno nizanje čijom se konvencijom onda igra, nauštrb konvencije, a u korist priče. Spomenuta redukcija i hlađenje jezika provedena je kako bi se dosegla emocija. Naime, taj se postupak na sretan način preklapa s motivima i temama u kojima je prisutna svojevrsna redukcija života, posebno onog emotivnog. Priče Ive Tkalec govore o manjku bliskosti, topline, u jednoj od priča se emocije, doslovce, prodaju u svojevrsnoj apoteci. Spomenemo li i kupovinu barkodiziranih ljubavnica, bit će jasno da se u ovoj zbirci nalazimo na razmeđi svijeta negativne utopije koja je izrasla na korijenju suvremenosti. Priče govore o međuspolnim odnosima koji su pokidani, ispražnjeni, u kojima je ostala samo rutina, krivnja, bol… Kada se pak priče protegnu u futur i križaju s konzumerizmom – idućom temom koju Iva Tkalec često pretresa – i s light-konclogorskim sklanjanjem nedovoljno dobrih pripadnika društva, starih ili debelih, ili njihovom eksploatacijom, dobivamo sliku nehumano hladnog novog svijeta na sadašnjim, već spomenutim, osnovama. Odbacivanje sveg robnog blaga, minimaliziranje potreba i povlačenje iz trke i nadmetanja je recept kojim u ovim pričama likovi ostvaruju ljubav. Stari subverzivni recept za nova vremena.

Dodatne informacije

Izdavač Algoritam Zagreb
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter