Detalji
STVARANJE VRIJEDNOSTI ZA KUPCA!
Slijedeći svjetske trendove Nakladnička kuća Mate najavljuje najnoviji udžbenik vodećeg izdavača u području višeg obrazovanja, Prentice Halla. Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje jer integrira koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima te tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.
Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promjene o kojima je riječ u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca.
Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja.
Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim. Prije svakoga novog izdanja iznova se temeljito pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.
Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.
Idući je korak višestruko pregledavanje udžbenika od strane recenzenata te, naravno, razmatranje i usvajanje primjedaba iznesenih tijekom recenzentskoga postupka.
Kratki sadržaj:
- Razvijanje filozofije osobne prodaje
- Razvijanje strategije za uspostavljanje odnosa
- Razvijanje strategije proizvoda
- Razvijanje strategije pridobivanja kupca
- Razvijanje srategije prezentacije
- Upravljanje sobom i drugima
- Dodatak 1 - pronalaženje zaposlenja
- Dodatak 2 - upotreba softvera za upravljanje odnosima s kupcima
- Dodatak 3 - partnerska prodaja.