Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.205

Facebook slicica

Katalog

Suvremena prodaja

Suvremena prodaja

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-953-246-043-8

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

K3201

Broj strana:

588

Težina:

1500 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

106,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

STVARANJE VRIJEDNOSTI ZA KUPCA!

Slijedeći svjetske trendove Nakladnička kuća Mate najavljuje najnoviji udžbenik vodećeg izdavača u području višeg obrazovanja, Prentice Halla. Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje jer integrira koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima te tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.

Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promjene o kojima je riječ u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca.

Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja.

Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim. Prije svakoga novog izdanja iznova se temeljito pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.

Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.

Idući je korak višestruko pregledavanje udžbenika od strane recenzenata te, naravno, razmatranje i usvajanje primjedaba iznesenih tijekom recenzentskoga postupka.

Kratki sadržaj:

- Razvijanje filozofije osobne prodaje
- Razvijanje strategije za uspostavljanje odnosa
- Razvijanje strategije proizvoda
- Razvijanje strategije pridobivanja kupca
- Razvijanje srategije prezentacije
- Upravljanje sobom i drugima
- Dodatak 1 - pronalaženje zaposlenja
- Dodatak 2 - upotreba softvera za upravljanje odnosima s kupcima
- Dodatak 3 - partnerska prodaja.

  • Izdanje: 10
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 200x255
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

STVARANJE VRIJEDNOSTI ZA KUPCA! Slijedeći svjetske trendove Nakladnička kuća Mate najavljuje najnoviji udžbenik vodećeg izdavača u području višeg obrazovanja, Prentice Halla. Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje jer integrira koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima te tako olakšava predavanje i čini ga izazovom. Prodavači i prodajni timovi trenutačno se bave redefiniranjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promjene o kojima je riječ u 10. izdanju Suvremene prodaje izazvane su brzim promjenama tržišnih uvjeta kao i naraslim očekivanjima kupaca. Današnji zahtjevniji kupci očekuju od prodavača stvaranje i prenošenje dosljednoga i uvjerljivog pojma vrijednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i prenijeti tu vrijednost, šira je tema ovoga novog izdanja. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim. Prije svakoga novog izdanja iznova se temeljito pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova. Autori također proučavaju popularne programe izobrazbe u prodaji, kao što su primjerice koncepcijska prodaja, frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja s vjerodostojnošću i prodaja rješenja. Ovim programima izobrazbe služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox. Idući je korak višestruko pregledavanje udžbenika od strane recenzenata te, naravno, razmatranje i usvajanje primjedaba iznesenih tijekom recenzentskoga postupka. Kratki sadržaj: - Razvijanje filozofije osobne prodaje - Razvijanje strategije za uspostavljanje odnosa - Razvijanje strategije proizvoda - Razvijanje strategije pridobivanja kupca - Razvijanje srategije prezentacije - Upravljanje sobom i drugima - Dodatak 1 - pronalaženje zaposlenja - Dodatak 2 - upotreba softvera za upravljanje odnosima s kupcima - Dodatak 3 - partnerska prodaja.

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter