Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.023

Facebook slicica

Katalog

Upravljanje marketingom

Upravljanje marketingom

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-9958-063-07-7

Ilustracija:

Da - crno-bijelo

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

M5278

Broj strana:

900

Težina:

2300 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU!

Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka.

Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama.

Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnom i specijalističkim studijima. Ona je također vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama.

Kratki sadržaj:

1. DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom
1. poglavlje Definiranje marketinga za 21. Stoljeće
2. poglavlje Razvijanje marketinških strategija i planova
2. DIO: Dobivanje uvida u marketing
3. poglavlje Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje
4. poglavlje Provođenje marketinškog istraživanja
3. DIO: Povezivanje s potrošačima
5. poglavlje Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa
6. poglavlje Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača
7. poglavlje Analiza tržišta poslovne potrošnje
8. poglavlje Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta
4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki
9. poglavlje Izgradnja tržišne vrijednosti marke
10. poglavlje Umijeće pozicioniranja marke
11. poglavlje Konkurentska dinamika
5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude
12. poglavlje Određivanje strategije proizvoda
13. poglavlje Oblikovanje usluga i upravljanje njima
14. poglavlje Razvijanje cjenovnih strategija i programa
6. DIO: Isporuka vrijednosti
15. poglavlje Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima
16. poglavlje Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom
7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti
17. poglavlje Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima
18. poglavlje Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću
19. poglavlje Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja
8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta
20. poglavlje Uvođenje novih tržišnih ponuda
21. poglavlje Prodiranje na globalna tržišta
22. poglavlje Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

  • Izdanje: 14
  • Godina: 2014
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

UDŽBENIK BROJ 1 IZ PODRUČJA UPRAVLJANJA MARKETINGOM U CIJELOM SVIJETU! Novo, 14. izdanje udžbenika Upravljanje marketingom pokriva sve nezaobilazne teme iz širokog područja marketinga koje je potrebno znati i sagledati prilikom kreiranja marketinških strategija i taktika. Izuzetno je aktualna i zanimljiva, jer kako nova vremena donose i nove momente, nove probleme i izazove s kojima se suočavaju poduzeća, tako ih prati i analizira ova knjiga. Naime, knjiga obrađuje situacije iz suvremenog poslovnog svijeta izloženog stalnim tržišnim i tehnološkim promjenama. Knjiga je puna kratkih slučajeva i praktičkih vježbi kroz koje se ilustriraju navedene teme. Pri tome se kroz tekst iznose i vrlo aktualni primjeri i problemi kompanija diljem svijeta, iz čijih se poslovnih situacija, problema i rješenja može učiti i izvući pouka. Ovo je izdanje posebno pripremljeno za tržište Hrvatske i regije a sadrži 22 poslovna slučaja od kojih se svaki odnosi na jednu od tema koje se obrađuju u poglavljima ovog udžbenika. Odgovarajući na pitanja postavljena iza svakog slučaja moći će provjeriti svoje znanje i povezati konkretan slučaj s iznesenim teoretskim postavkama. Knjiga je pisana za studente poslovne administracije, na stručnom i specijalističkim studijima. Ona je također vrlo korisna i marketinškim stručnjacima, kao i svima koji su visokopozicionirani na marketinškim funkcijama. Kratki sadržaj: 1. DIO: Razumijevanje upravljanja marketingom 1. poglavlje Definiranje marketinga za 21. Stoljeće 2. poglavlje Razvijanje marketinških strategija i planova 2. DIO: Dobivanje uvida u marketing 3. poglavlje Prikupljanje informacija i predviđanje potražnje 4. poglavlje Provođenje marketinškog istraživanja 3. DIO: Povezivanje s potrošačima 5. poglavlje Stvaranje dugoročno lojalnih odnosa 6. poglavlje Analiza tržišta krajnje potrošnje potrošača 7. poglavlje Analiza tržišta poslovne potrošnje 8. poglavlje Identificiranje tržišnih segmenata i odabir ciljnih tržišta 4. DIO: Izgrađivanje snažnih marki 9. poglavlje Izgradnja tržišne vrijednosti marke 10. poglavlje Umijeće pozicioniranja marke 11. poglavlje Konkurentska dinamika 5. DIO: Oblikovanje tržišne ponude 12. poglavlje Određivanje strategije proizvoda 13. poglavlje Oblikovanje usluga i upravljanje njima 14. poglavlje Razvijanje cjenovnih strategija i programa 6. DIO: Isporuka vrijednosti 15. poglavlje Oblikovanje i upravljanje integriranim marketinškim kanalima 16. poglavlje Upravljanje maloprodajom, veleprodajom i logistikom 7. DIO: Odašiljanje poruke o vrijednosti 17. poglavlje Oblikovanje integriranih marketinških komunikacija i upravljanje njima 18. poglavlje Upravljanje masovnim komunikacijama: oglašavanje, unapređenje prodaje, događaji i iskustva te odnosi s javnošću 19. poglavlje Upravljanje osobnim komunikacijama: izravni i interaktivni marketing, marketing usmenom predajom i osobna prodaja 8. DIO: Ostvarivanje uspješnoga dugoročnog rasta 20. poglavlje Uvođenje novih tržišnih ponuda 21. poglavlje Prodiranje na globalna tržišta 22. poglavlje Dugoročno upravljanje holističkom marketinškom organizacijom

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter