Dostavljamo i u SAD!

Cijena dostave | Vrste plaćanja

+387 35 225 027

point@knjiga.ba

Dobrodošli!

Molimo prijavite se ili napravite svoj profil!

Slika knjizicaProizvoda u bazi

35.025

Facebook slicica

Katalog

Principi marketinga

Principi marketinga

Kliknite dva puta da vidite sliku u normalnoj rezoluciji

Zoom Out
Zoom In

Više slika


ISBN:

978-86-86313-03-4

Ilustracija:

Da - u boji

Izdavač:

Dostupnost:

do 7 dana

Šifra:

D4121

Broj strana:

992

Težina:

2057 g

Cijena:

Dostupnost: Na stanju

125,00 KM
do 7 dana

Kategorije:

Sadržaj:

PRVI PUT NA SRPSKOM JEZIKU NAJNOVIJA KNJIGA PHILIPA KOTLERA!!!

Riječ je o četvrtom evropskom izdanju vrhunskog i preko potrebnog udžbenika za početnike, ali i stručnjake koji žele da obnove ili dopune svoje znanje. Principi marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući tradiciju, knjiga je bogata primerima i razmatra uvijek prisutne izazove i promene u marketingu. U svakom poglavlju se navode uvodni i zaključni slučajevi utemeljeni na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrovani primeri i studije slučajeva iz cele Evrope i svijeta izneseni su tako da teme poglavlja smeštaju u kontekst i tako postaju razumljive, zanimljivije i bliže studentima. Knjiga je izvrsno grafički opremljena - fotografijama u boji, oglasima, tabelama, slikama koje ilustruju i oživljavaju teme o kojima pišu autori.

Kratak sadržaj:

Marketing danas
Marketinške odrednice
Tržišta
Strategija
Proizvod
Cijena
Promocija
Distribucija
Riječnik pojmova

  • Izdanje: 4
  • Godina: 2007
  • Jezik: Hrvatski jezik
  • Vrsta uveza: Tvrdi uvez
  • Pismo: Latinica
  • Veličina: 210x260
  • Zemlja porijekla: Hrvatska
  • Stanje: Nova

Detalji

PRVI PUT NA SRPSKOM JEZIKU NAJNOVIJA KNJIGA PHILIPA KOTLERA!!! Riječ je o četvrtom evropskom izdanju vrhunskog i preko potrebnog udžbenika za početnike, ali i stručnjake koji žele da obnove ili dopune svoje znanje. Principi marketinga zauzimaju praktičan, upravljački pristup marketingu. Nastavljajući tradiciju, knjiga je bogata primerima i razmatra uvijek prisutne izazove i promene u marketingu. U svakom poglavlju se navode uvodni i zaključni slučajevi utemeljeni na sve većem rastu e-trgovine. Ilustrovani primeri i studije slučajeva iz cele Evrope i svijeta izneseni su tako da teme poglavlja smeštaju u kontekst i tako postaju razumljive, zanimljivije i bliže studentima. Knjiga je izvrsno grafički opremljena - fotografijama u boji, oglasima, tabelama, slikama koje ilustruju i oživljavaju teme o kojima pišu autori. Kratak sadržaj: Marketing danas Marketinške odrednice Tržišta Strategija Proizvod Cijena Promocija Distribucija Riječnik pojmova

Dodatne informacije

Izdavač Naklada Mate
Preporuka Ne

Tagovi Proizvoda

Koristite razmak za odvajanje oznaka. Koristite jednostruke navodnike (') za fraze

Moja korpa

Nemate proizvoda u svojoj Korpi.

Reklama

Newsletter